Daily Archives: 31 March 2013

Parteneriat Media cu SuperBlog

Iată că dulcea competiţie Spring SuperBlog a ajuns la final!…. Cu rele, cu bune eu mă declar mândră că am participat şi că am reuşit să scriu până la final! 🙂

SpringSuperBlog2013-300x225Mă bucur că am participat, astfel mi-am îmbunătăţit ( cel puţin, aşa consider eu  ) modul de a scrie ,de a-mi aşterne cuvintele pe hârtia virtuală şi am descoperit bloguri interesante şi bloggeri interesanţi de la care am multe lucruri bune de învăţat. În urma participării am rămas şi cu o mică dorinţă: să fiu partener media în următoare ediţie SuperBlog,. Acum nu ştiu cât de reale sunt şansele mele pentru a obţine acest titlu, dar promit să-mi dau silinţa ca măcar să fiu luată în considerare. 🙂

De să-mi îmi doresc să fiu partener media? Pentru că am văzut cât de mult m-a ajutat SuperBlog pe mine că blogger şi m-a ajutat să fiu mai curajoasă cu ideile mele şi m-a convins că nu e o ruşine să întrebi, să asculţi, să citeşti şi să îţi aşterni gândurile sincere. Din SuperBlog am acumulat o energie pozitivă şi un strop de înţelepciune, pe care sunt mai mult decât disponibilă să le împart şi cu viitorii bloggeri ce vor participa. Am observat ca modul competitiv de a scrie scoate ce e mai bun si ami frumos din mintea creativa a unui blogger.

A fi partner media, din punctul meu de vedere, înseamnă că voi avea responsabilitatea de a-i ajuta, îndruma şi explică participanţilor tot ceea ce vor să ştie sau nu le este clar. Şi o să-i ajut fără a cere nimic în schimb! Cu mare drag o să-i ajut în toate problemele întâmpinate pe parcurs şi nu m-ar deranja să le dau un mic sfat dacă îmi este cerut. 🙂 Si cred că ar fi un job mai mult decât de vis pentru un mic matematician 😀 ( aşa ca mine). 😀

A fi partener media înseamnă, până la urmă, a-i ajuta pe cei ce au nevoie de îndrumare în cadrul competiţiei, a oferi un sfat bun, a promova SuperBlog pentru calitatea sa superioară ca şi competiţie între super bloggeri! 🙂

O experienta frumoasa, pe care n-o voi uita! 🙂

Aşadar, închei acest articol cu un mic gol în suflet şi cu nostalgie… Cred că o să-mi fie dor să scriu articole despre destinaţii de vacanţă inedite, artă sau electrocasnice! 🙂

Voi v-ati inscrie in competitia SuperBlog?


Vă doresc o seară superbă,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013