Daily Archives: 14 March 2013

Scrisoare Catre EL

Dragul meu iubit,

Deşi locuim în aceeaşi casă de ceva timp şi şi ne vedem destul de des, azi, de ziua mea, m-am analizat puţin şi am realizat că până acum nu ţi-am spus “Te iubesc”.

Şi nu, n-am făcut-o pentru că nu o simt, ci pentru că am sentimentul ăsta de iubire, de dragoste nemărginită  undeva în mine şi mă înăbuşe, îmi taie respiraţia de câte ori încerc să rostesc aceste 2 cuvinte: “Te iubesc!”.  Pe cât de simplă e sintagma, pe atât de complicată e dragostea asta!….

th

Şi să nu te gândeşti vreodată că nu te iubesc şi d-aia nu îţi spun! Ba te iubesc prea mult ca să îţi pot spune şi descrie această iubire în doar două cuvinte, care îmi par reci, dure şi comune. Iubirea noastră nu e deloc aşa! E la fel ca o floare firavă de primăvară: are nevoie şi de  cuvinte frumoase şi dulcegării în fiecare dimineaţă, apa e pentru ea cum pentru noi e fiecare privire sinceră surprinsă în serile petrecute cuibăriţi unul lângă celălalt, ca doi copii ce se tem de întuneric. Eu cred că m-aş teme de singurătate, mi-ar fi frică să mă trezesc vreodată cu locul din dreapta patului gol, cu un gol imens în inima mea. Frica nu mi-a fost să te îndrăgesc!

Te-am plăcut din clipa în care ţi-am văzut ochii cuminţi, ce-mi cercetau fiecare buclă si  buzele rosii la prima întâlnire! Şi nu cred că aş putea uita vreodată clipele în care mă ţineai strâns în braţe seara, în parc, când tremuram toată de frig de emoţie. Bineînţeles, nu ţi-am mărturisit niciodată că îmi era frică sa recunosc că încep să simt ceva pentru tine, mi-a fost mult mai uşor să-ţi zic că mi-e frig. 🙂

Pe cât de mult te iubesc eu, ştiu că tu mai iubeşti mai mult! Mi-ai demonstrat de n ori şi tot de atâtea ori m-am simţit iubită! Şi ţin să-ţi mulţumesc că m-ai iubit şi în perioada nunţii, când au fost câteva nopţi albe în care te-am stresat cu ce culoare să decorăm restaurantul şi cum să mă machiez, cam ca o Bridezilla. 😀 Eu îţi mulţumesc pentru că mereu eşti lângă mine şi mă faci să mă simt cea mai importantă persoană, chiar dacă sunt aşa doar pentru tine! 🙂 Cand sunt cu tine parca toate probleme dispar si restul lumii nu mai conteaza!

N-am avut niciodată nevoie de dovezi materiale ale iubirii tale faţă de mine! Dar, recunosc, am roşit şi m-am simţit copleşită de emoţie când mi-ai dăruit primul trandafir roz. ♥ Apreciez că ai fost atent la sutele de poveşti şi ai reuşit să captezi momentul în care am spus că nu-mi plac cei roşii! Şi de ce dovadă de iubire aş mai avea nevoie, când tu, bărbat în toată firea, ai hotărât să te căsătoreşti cu mine!?

Sapte-povesti

Oare există dovada mai mare decât jurământul în faţa familiei, prietenilor şi Dumnezeu că toată viaţa îmi vei fi alături şi mă vei iubi la nesfârşit cu toate răsfăţurile mele!? Eu zic că nu, eu zic că e un sacrificiu suprem ,mai ales că ştiai că te aştepta o viaţă alături de o soţie răsfăţată, capricioasă şi un pic de tot impulsivă. 😀

Dacă stau bine să mă gândesc,  cu multe dovezi materiale sau mai palpabile nu am venit nici eu. Dar, iubitule, faptul că am reuşit să mă maturizez şi să-ţi gătesc cu mare drag nu e dovada clară pentru cât de mult ţin eu la tine!? Faptul că nu mai sunt copila rebelă şi răsfăţată de acum 6 ani şi încep să mă transform într-o lady responsabilă e dovada clară că iubirea scoate la iveală tot ce e mai bun într-un om! 🙂

Şi cu aceste ultimele aprecieri, îmi închei cuvântarea şi vă rog să consemnaţi că astăzi, 14 martie 2013, ziua în care împlinesc 20 +2 ani ( a se citi doar 20 ) e ziua în care am spus “TE IUBESC!”. Ba nu, spuneţi că am strigat din străfundul plămânilor mei: ‘TE IUBESC, DRAGUL MEU, TE IUBESC  ENORM DE MULT!”.

Iti multumesc pentru toate clipele de fericire pe care mi le oferi neconditionat! ♥ Iti multumesc pentru ca imi esti alaturi si nu te-ai departat cu fiecare hop ce intre noi a existat! ♥

Pe voi cum v-a schimbat iubirea?

Vă doresc o zi minunată,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013