Daily Archives: 16 March 2013

Mămico, Sunt Fana Ta!

De când suntem mici şi până creştem căutăm. în mod conştient sau inconştient. modele după care să ne ghidăm în viaţă. Căutăm acea persoană care să ne stârnească admiraţia, să ne inspire şi să fie un exemplu bun de urmat!

Prin etapa asta am trecut şi eu de-a lungul anilor şi mereu am căutat persoana care să semene cu mine şi cu felul meu de a fi, să fie şi inteligenta şi emoţională. Am căutat lucrurile astea ba la profesori, ba la vedete, dar nimeni nu a fost demn de a-mi intra în suflet. Unică persoană care mi-a stârnit interesul şi mi-am dorit să fiu ca ea e MAMA! ♥

parent leading child by hand

sursa: lionswhiskers.com

De ce am ales-o pe ea!? Pentru că e fiinţa cea mai importantă din viaţa mea. Ea mi-a oferit viaţa, mi-a oferit iubire, dragoste şi înţelegere, totul necondiţionat. Întotdeauna i-am admirat felul de a fi! E o persoană unică în ochii mei, o persoană cu bune şi cu rele, dar mereu gata cu un sfat prietenos şi înţelept pentru mine.  Niciodată nu voi uita cât de prietenoasă şi atentă era cu mine în copilărie! ♥  Mereu mi-a oferit tot ce mi-am dorit şi a avut grijă să am parte numai de lucruri şi întâmplări frumoase. Şi s-a sacrificat de multe de multe numai ca să nu sufăr eu şi să nu mă vadă supărată.
Şi cum să n-o consider modelul meu în viaţă când ea a fost dovada clară că machiajul, hainele, ţinuta şi cariera se împacă de minune când sunt menţinute în limitele decentei!? Ea m-a învăţat că niciodată negrul în exces nu mă va avantaja, îmi trebuie şi o pată de culoare, îmi trebuie şi o piesă care să mă definească şi să fie după caracterul meu. 😀

O admir din suflet pe mama pentru pasiunea cu care îşi face treabă de zi cu zi. Aşa încântată e când vorbeşte despre medii de cultură şi bacterii încât am ajuns să port cu ea adevărate discuţii despre antibiotice noi şi tot felul de medicamente, numai ca sa petrec ma imult timp cu ea si sa culeg din intelepciunea ei. 🙂

Ce nu v-am spus eu este că mămica mea e tinerica şi îi place să urmărească emisiuni cu şi despre modă. Ador să merg cu ea la cumpărături şi să-i cer o părere sinceră despre cum îmi stă, ştiu că întotdeauna va fi sinceră şi îmi va vrea doar binele dacă mă critică. 🙂

Cel mai mult ador să merg cu mami la cumpărat lenjerie de corp! Imaginaţi-vă 2 tipe crete intrând într-un Jolidon şi întrebând “Sutiene mărimea.. pentru văcuţe aveţi cumva?” :)) La o adică suntem şi cam funny şi un picuţ sărite amândouă!  :)) Măcar mi-a transmis părul creţ, pieptul bombat şi ceva simţ ul umorului. 😀

K-D-1619H-1620

Dacă m-aţi pune să-mi asemăn mămica cu ceva aş asemăna-o cu colecţia Passion Garden de la Jolidon. Parcă ar fi creată după personalitatea ei! Dantela vintage e ca şi spiritul ei puţin conservator, dar nu exagerat, fix în limitele în care se încadrează mama perfectă! 🙂  Broderia Tatto este exact ca fizicul ei: nimic complicat, nimic exuberat, doar o lady simplă, uşor elegantă, dar cu ceva ce atrage privirea în mod plăcut. Mătasea ar reprezenta delicateţea cu care şi-a crescut şi educat minunatul copil ( evident, eu 😀 ), pasiunea cu care se implică emoţional în toate relaţiile cu ceilalţi şi dăruirea cu care îşi ajută familia şi prietenii. Ploaia de cristale reprezintă partea modernă a ei: ceva discret, dar uşor strident şi elegant. Nimic nu e mai frumos decât un cristal mic pus unde trebuie! Aşa şi mama: e mereu la locul potrivit, mereu în priză şi mereu disponibilă dacă cineva are nevoie de ajutorul lei. Diferenţa dintre ea şi cristale e că ea străluceşte mereu şi îmi farmeca privirea de câte ori o văd, pe când, cristalele strălucesc doar în lumină. 🙂
Dacă “Passion” reprezintă partea în care mama este pasionată de viaţă şi să profite de fiecare clipă a vieţii ei, “Garden” vine de la sinceritatea  şi relaxarea cu care se  comportă şi le arata faţă de cei cu care interacţionează. Ori “Garden” ar putea să vină şi de la faptul că ne ocupăm  noi de grădină şi ne preparăm borcane cu minunăţii!? 😀

Da, mama mea e modelul meu în viaţă! De la ea am învăţat ce înseamnă iubirea, dragostea şi sinceritatea. Ea m-a învăţat că , de cele mai multe ori, contează să fim fericiţi alături de persoan de lângă noi şi nu banii. Tot de la mama am învăţat un mic truc: bărbaţii pot fi ţinuţi în priză cu o lenjerie sexy! 😀 Că să nu mai zic că tot de la ea am învăţat să gătesc şi să-i fac pe plac stomacului soţiorului meu!

D5FC4296-6976-11E1-8CF1-E6DAAAFBF394

Oficial, ma declar fana nr.1 a mamei mele! ♥

Pentru voi, drăguţelor, cine este acea persoană care va inspiră?

Vă doresc o seară cât mai călduroasă,
XOXO, Cossa

*Articol scris pentru Spring SuperBlog 2013