Review: Lotiune Tonica si Lapte Demachiant Apidermin Lejer


Hello, beautiful ladies!

Iar am dispărut câteva zile, dar cu un motiv întemeiat: agitaţia cu BAC-ul! Sesiunea asta nu am fost la corectat, dar am avut nişte copii care au dat examenul ăsta şi am avut mai multe emoţii decât ei până la afişarea rezultatelor.

Subiectul articolului de astăzi este reprezentat de 2 produse: Loţiunea TOnică şi Laptele Demachiant din gama Apidermin Lejer de la Complex Apicol Veceslav Harnaj. M-am înscris în campanie la sfârşitul lunii mai şi am primit produsele în jur de 5 iunie, dar am aşteptat pentru că am vrut să îmi formez o părere cât mai concretă şi cât mai corectă.

După cum aţi putut vedea pe Instagram, am mai primit spre testare şi 2 creme de faţă: una de zi şi una de noapte, dar o să vă povestesc despre ele în alt articol, căci mama le-a confiscat şi a zis că încă nu e pregătită să îmi povestească despre ele.

Încep astăzi cu Loţiunea Tonică:

Descrierea oficială:

Cu grija pentru tenul tau, special conceputa pentru tenul normal sau mixt, lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer tonifica pielea fetei in profunzime, asigurand un nivel ridicat de hidratare. Extractul de frunze de ceai verde are actiune astringenta asupra pielii, micsorând porii. Laptisorul de matcă stimuleaza regenerarea celulelor completand efectul antioxidant al ceaiului verde ce are grija de pielea fetei impotriva radicalilor liberi.

lotiune tonica apidermin lejer

Mie mi-a plăcut foarte mult pentru că nu lasă peliculă pe ten, nu e grasă şi este absorbită repede de piele;

Textura sa este lichidă, şi mirosul e discret, de intensitate mică;

Îmi place că lasă o senzaţie de fresh şi curat pe ten după folosire şi pielea nu se simte nici uscată şi nici aspră sau agasată în vreun fel;

Am folosit-o chiar şi în zilele în care aplic BHA şi nu am observat să îmi usuce tenul sau să îl irite;

Un singur minus am: dacă ajung în zona ochilor cu aplicarea, mă trezesc cu o senzaţie de “pişcare”. Nu găsesc exactul cuvântul, dar nu e nici usturime puternică, nici senzaţie de arsură, ci o mică jenă;

Nu am observat să îmi provoace apariţia unor coşuri, puncte negre sau de grăsime, alergii sau iritaţii la nivelul pielii.

Ingrediente:

ingredient list lotiune tonica apidermin lejer

Laptele Demachiant

Descrierea oficială:

Cu grijă pentru tenul tau, special conceput pentru tenul normal sau mixt, laptele demachiant Apidermin Lejer indeparteaza delicat si eficient machiajul. Pielea fetei este curatata in timp ce vitamina A, vitamina E si untul de cacao hranesc si rasfata epiderma iar laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara.

lapte demachiant apidermin lejer

Laptele demachiant APidermin Lejer e un produs cremos, dar uşor lichid, ce m-a ajutat la îndepărtarea machiajului din timpul zilei. Culoarea sa e albă şi textura cremoasa, iar mirosul de intensitate mică;

Nivelul de curăţare l-aş încadra la mediu. Şterge BB Cream-ul şi CC Cream-ul de pe faţă, dar am întâmpinat dificultăţi cu Revlon Colorstay: a fost nevoie de 2 dischete cu demachiant pentru a îndepărta urmele de fond de ten. La fel şi cu machiajul waterproof…. ;

Ca şi Loţiunea Tonică, nu am văzut să îmi apără coşuri, iritaţii sau comedoane la nivelul tenului;

Singurul minus ar fi că se consuma cam repede, căci e nevoie de o cantitate mai mare de produs pentru a şterge fondul de ten şi pudra de pe ten.

Ingrediente:

ingredient list lapte demachiant apidermin lejer

 

 

 

 

 

 

Ambele produse vin ambalate în sticluţe de plastic de 150 ml şi costă în jur de 12 lei fiecare. Sunt 2 produse ce îşi fac treaba destul de bine pentru preţul pe care îl au şi pentru ceea ce sunt menite să facă. Eu le-aş folosi şi a doua oară în îngrijirea tenului meu.

Produsele Complexului Apicol pot fi comandate de pe site-ul oficial, găsiţi link aici.

Voi dragile mele cititoare, folosiţi loţiune tonică în rutină voastră? Aţi folosit până acum produse de la Complexul Apicol, ce aţi vrea să încercaţi de la ei?

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

 

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

