Baba si mitraliera sau cum am descoperit pensatul cu ata


Începem articolul cu un mic exerciţiu de imaginaţie: sunteţi pensate de o săptămână, urmează să plecaţi alte 2 săptămâni în concediu, aveţi nişte sprâncene care cresc în toate direcţiile şi uitaţi penseta acasă…. Ce facem în această situaţie?

Nu ştiu cum aţi reacţiona voi, dar eu chiar am păţit chestia asta acum, în vacanţa de iarnă. Mi-am cărat un munte de farduri, numai penseta nu, deşi ştiam că o să am nevoie de ea… Pur şi simplu am uitat să o pun în portfard! Bineînţeles, sprâncenele mele răzleţe au început să crească. Hai că de Crăciun nu eram aşa mari şi le-am conturat frumos, am mascat firele în plus, dar deja de Revelion cam rămăsesem fără formă. Ce era de făcut?

Mama nu foloseşte penseta bunica nici ea, magazinele închise pe 31, aşa că ultima soluţie a fost să dau un search pe nenea Google “pensat fără penseta”. Nu m-aş fi aşteptat chiar să găsesc ceva, dar am găsit: pensatul cu aţa.

Pensatul cu aţa nu e procedeu prea nou, e nou pentru necunoscătorii ca mine. E o metodă folosită încă din Egiptul Antic, prin care faraonii îşi stilizau sprâncenele.

De ce mi-a plăcut aşa mult?

Este o metodă complet nedureroasă şi nu irita pielea. Mi-am curăţat şi puful din zona mustăţii şi nu am văzut fire crescute pe sub piele sau bubiţe dureroase. Nu durează mult şi singurele materiale de care avem nevoie sunt o papiotă de aţă şi două mâini ferme.

pensat cu ata 1-horz

Nu mi-au ieşit perfect, dar este loc şi de mai bine! Cu puţin exerciţiu sunt sigură că voi reuşi să trag toate firele nedorite.

Nu mă pricep foarte bine la explicat metoda, aşa că o să vă las câteva link-uri mai jos:

Voi ati incercat metoda pensatului cu ata?

Numai bine va doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram.

Tagged: , , , ,

13 thoughts on “Baba si mitraliera sau cum am descoperit pensatul cu ata

  1. o sa incerc si eu cu cele 2 maini stangi ale mele!

    Like

    • Cossa 15 February 2015 at 8:37 AM Reply

      E o metoda interesanta, sa ne zici si noua daca ai reusit. Succes! :*

      Like

  2. dj booking 29 January 2015 at 7:22 PM Reply

    Nu cred ca am atata rabdare sa fac toata schema cu ata!

    Like

  3. adinaseptembriejoi 21 January 2015 at 10:10 PM Reply

    Whoaaa.. deci ai facut toata treaba singura?! 😀

    Like

    • Cossa 22 January 2015 at 6:17 AM Reply

      Da, pai nu am avut ce sa fac!…
      Deja imi crescusera sprancenele mult si mi-a fost teama sa nu le pierd forma pana reusesc sa gasesc penseta. M-am chinuit un pic pana am reusit sa inteleg cum si din ce parte deschid pt a trage firele, dar a fost un exercitiu bun pt dezvoltarea indemanarii. As repeta procedeul, e o metoda chiar nedureroasa 🙂

      Like

  4. camis 21 January 2015 at 9:41 AM Reply

    am incercat eu! dar nu mi-a reusit.m-am chinuit ingrozitor si mi-am pierdut rabdarea :)) poate cand am timp si dispozitia necesara am sa mai incerc

    Like

    • Cossa 22 January 2015 at 6:18 AM Reply

      Nici mie nu mi-a iesit din prima miscare, Amexersat vreo 3,4 minute pe mana pana m-am prins cum e miscarea, din ce parte. Am reusit si puful din mustata sa il iau tot cu ata.

      Like

  5. Olivia B. (@oliviaboros) 20 January 2015 at 7:57 PM Reply

    Oh, my God, cum ai reusit? Stiam de metoda dar cred ca eu n-as reusi. Bine ca ai avut ata 🙂

    Like

    • Cossa 22 January 2015 at 6:19 AM Reply

      Nu e atat de greu pe cum pare, dar iti trebuie putina rabdare si un pic de exercitiu. A fost cam greu sa inteleg din ce capat trebuie sa deschid ca sa prind firele, dar acums tiu smecheria si o sa mai incerc.

      Like

  6. Anca Pop 20 January 2015 at 7:56 PM Reply

    De-asupra buzei si eu folosesc metoda asta 😀 la spranceana n-am avut curajul inca :)) am putine fire si-asa. Ale tale chiar arata fain! Poate ma incumet si eu

    Like

    • Cossa 22 January 2015 at 6:20 AM Reply

      Mersi, Anca! :* Eu inca nu am reusit sa trag un singur fir, am iesit numai cu 2 sau 3, dar vreau sa mai exersez..
      Nu te descuraja, aduna-ti curaj si incearca si la sprancene, macar partea de jos. O sa vezi ca nu e asa urat.

      Like

  7. Ioana 20 January 2015 at 7:33 PM Reply

    Am încercat și eu la un moment dat, dar am abandonat destul de repede. Nici nu mă descurcam atât de bine și nici nu aveam răbdare să stau cu ața între degete :)) Așa că am revenit la pensetă. M-am obișnuit cu ea. Dar uite că mi-ai făcut poftă, sincer! La următorul pensat, încerc cu ață. Pup!

    Like

    • Cossa 22 January 2015 at 6:22 AM Reply

      Cam asta e ingredientul metodei:rabdarea. Nici nu stau asa de bine la acest capitol, dar m-am fortat putin si am reusit sa trag cam90% din ce fire am dorit. Acum astept sa vad in cat timp cresc din nou.

      Like

Leave a Reply

