Un Aliat Deloc Scump – Supliform de la Hofigal


Despre Supliform de la Hofigal si efectul sau anticelulitic nu stiu daca mai are rost sa povestesc. Cred ca ati vazut la mai multe colege de breasla cat il apreciaza si il folosesc cu mare incantare! 🙂

Gelul Supliform are 3 intrebuintari: gel anticelulitic, gel cu efect antiinflamator si efect trofic.

  • Efectul anticelulitic:

Pentru reducerea tesutului adipos l-am aplicat in fiecare seara pe zonele respectice si am masat pana la abosrbtia totala in piele. Si-a facut treaba alaturi de cateva exercitii si putina dieta. 🙂

  • Efectul trofic si cel antiinflamator:

Ei, aici incepe adevarata poveste! 😀 Inainte de Craciun in incercarea mea de a fi o studenta silitoare si gospodina desavarsita, m-am ales cu muschiul intins la mana dreapta dupa ce m-am incapatanat sa sterg singura geamurile de la balcon. 😦

Vreo 2,3 zile am facut pe curajoasa si am masat zona cu alifiile bunicilor pentru reumatism si am luat si un Algocalmin, dar deja muschiul se umflase si abia puteam intinde mana pentru a ma inchide la incaltari. 😦

Vanzandu-ma ca robotesc prin casa cu o singura mana, sotu’ si-a dat seama ce am patit ceva, i-am zis minunatia si i-a venit ideea extraordinara de a aplica Supliform pe zona dureroasa.

Zis si facut! El cu manutele lui a aplicatat gelul si a fost mult mai bine dupa vreo 15 minute! A doua zi am repetat masajul dimineata si seara si deja a 3a zi mana mea revenise la normal, eram HOW THE HECK IS THAT POSSIBLE!? Pai ma chinuisem eu ba cu FastumGel, ba cu Diclac, ba cu Algocalmin si, de fapt, remediul era chiar sub nasul meu, in tubuletul cu gel anticelulitic! 🙂

Am retestat aceste efecte si saptamana trecuta cand m-am ales cu o febra musculara urata foarte urata dupa ce m-am apucat de genoflexiuni. Mare greseala sa fac prima serie fara incalzire…. 😦 Bineinteles, muschii s-au umflat, nu ma puteam aseza nici macar pe toaleta, asa ca am intins mana dupa Supliform si dupa vreo 2,3 zile am zis Bye,Bye durere! *waving sign*

Per total mi s-a parut un produs foarte reusit,avand mai multe efecte si raportul calitate – pret e exceptional! Cu siguranta il voi recumpara, acum il foloseste si sotu’ pentru durerile musculare.

Ingrediente:

Are un miros usor herbal, as zice eu, dar placut. Textura este ca a unui gel ,dar usor apos si necesita masaj pentru a intra in piele, dar nu este gras! Lasa pielea fina si cu un miros foarte discret.

  • Pret: 8,71 lei si il gasiti pe site-ul Dacic cool aici;
  • Prezentare: Tub cu capac de plastic de 75 ml pus intr-o cutiuta de carton;
  • Valabilitate: 2 ani de la data pusa pe tub.

Voi ati incercat produse romanesti? Despre Supliform ce parere aveti?

Va doresc o zi exceptionala,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

Leave a Reply

