Ajutor in Ingrijirea Tenului: Servetelele Cosmetice


De când am blog-ul am devenit mult mai atentă la ce produse îmi pun pe faţă, mai ales că tenul meu nu este tocmai perfect. Mă confrunt şi eu cu coşuri, cu pori dilataţi, cu tot felul de puncte de grăsime în zona bărbiei şi cu ceva puncte negre. M-a ajutat enorm de mult în lupta cu aceste probleme exfoliantul lichid 2% BHA, dar o să vorbesc despre el cu o altă ocazie.

Acum vreau să vă vorbesc puţin despre…. ştergerea tenului. Voi cum procedaţi?

Ei, răspunsul pe care îl întâlnesc destul de des este: ” Cu ce crezi? Cu prosopul!”. Da, şi eu făceam chestia asta până acum 1 an şi ceva. Poate nu vi se pare o aşa “crimă” asupra tenului, dar este. Cel puţin pe tenul meu s-a văzut o schimbare şi o schimbare în bine în momentul în care am renunţat la ştergerea tenului cu prosopul! 😉

De ce am renunţat la folosirea prosopului pe faţă?

Am renunţat la prosopul pentru fata pentru că tot observam că îmi apar coşuri destul de mari şi dureroase în zona frunţii. Iniţial am dat vina pe păr, pe loţiunea cu care mă demachiam şi pe gelul de curăţare. Aşa că le-am schimbat, dar nimic. Apoi am trecut la documentaţie!

Am descoperit că problemele mele cu tenul erau cauzate şi de ştergerea cu prosop. Se pare că acest lucru nu aduce tocmai lucruri bune dacă nu e schimbat zilnic şi spălat la temperatura mărişoara în maşina de spălat. Fiind confecţionate din materiale textile, fibrele reţin praf, reţin murdăria pe care noi o ştergem de pe faţă şi, dacă mai sunt şi ude şi usucă greu, acolo se dezvoltă o întreagă colonie de bacterii. E ca şi acum armata de microbi din reclama Domestos se aşează pe faţa noastră. 😦 Imaginaţi-vă cum ar fi să nimeriţi vreodată, din greşeală, prosopul pe care îl folosim să ne ştergem pe picioare sau pe mâini 😦 ….

Ce folosesc acum!?

review servetele cosmetice

Din dorinţa de a evita aceste lucruri am trecut la folosirea şerveţelelor cosmetice pentru ştergerea tenului atât dimineaţa, cât şi seara. Sunt acele şerveţele la cutie sau prosoape de unică folosinţă pe care le găsim foarte des în maşini.

Nu am crezut că trecerea la folosirea unor simple şerveţele va fi atât de bună pentru tenul meu! Fără a exagera sau a spune baliverne mărturisesc faptul că tenul meu e mult mai fin după ştergere şi ce cel mai important: nu mai e iritat! De la frecarea cu prosopul mi se iritau dau obrajii, dar cu şerveţelele vin şi tapotez uşor şi absorb apa de pe ten, aşa că am spus PA,PA obrajilor iritaţi şi scamelor intrate în ochi! Plus că au dispărut şi de prin coşurile de pe marginile fetei. 🙂

Bineînţeles, ideal e să alegem nişte şerveţele sau prosoape de unică folosinţă ( cum vreţi voi să le ziceţi ) fără parfum şi fără vreo substanţă clandestină conţinută în ele. Tapotarea cu hârtie simplă e suficientă pentru a lua apa de pe ten, pentru că, până la urmă, asta e şi scopul steregii după spălare,nu? 🙂

Eu am acum în baie şerveţelele cosmetice Frotto de la Lidl. Au fost în jur de 3 lei pentru 200 bucăţi, cumpărate la începutul lunii decembrie. O astfel de cutie sunt sigură că o să vă ajungă ceva timp! Eu folosesc un şerveţel, maxim două la fiecare spălare şi mă ţine 2,3 luni o cutie. Partea bună e că astfel de prosoape se găsesc cam în orice magazin şi nu sunt scumpe deloc!

Dacă îi faceţi o vizită Darei, o să vedeţi că şi ea a scris aici despre părerea ei legată de utilizarea şerveţelelor pentru ştergerea tenului.

Voi ce folosiţi pentru a vă şterge tenul?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “Ajutor in Ingrijirea Tenului: Servetelele Cosmetice

  1. ElenaC 21 February 2014 at 1:20 AM Reply

    Buna,

    Si eu le folosesc de ceva timp, tot pe acestea din Lidl, și intr-adevar m-a tinut foarte mult o cutie. Chiar sunt eficiente. Le recomand! 🙂

    Like

  2. Mihaela Bolea 15 February 2014 at 4:31 PM Reply

    Şi eu voi face această schimbare. Apreciez postarea, îţi mulţumim! ♥

    Like

  3. Lorena Lal 15 February 2014 at 11:25 AM Reply

    Si eu mi-am luat servetelele acestea de la Lidl acum vreo saptamana si imi place ca sunt mult mai bune decat un prosop care imi agreseaza fata si pe care se gasesc o multime de microbi in urma stergerii mainilor. O sa fac si eu un articol cand o sa observ ca fata mea incepe sa se vindece:)
    Pupici

    Like

    • Cossa 15 February 2014 at 2:52 PM Reply

      Si eu am vazut destul de repede schimbarea. Acum nu cred ca as mai folosi un prosop din bumbac 🙂

      Like

Leave a Reply

