Daily Archives: 22 March 2013

Privilege doar prin CoolBuy

De când sunt femeie măritată, aşezată la casa mea, dar cu viaţa de studentă am foarte mare grijă cum cheltui banii şi ce cumpăr pentru casa. Na, doar trebuie să fiu o soţie responsabilă şi să nu fac găuri mari în bugetul familiei! 😀

Din dorinţa de a economisi din banii pentru vacanţe sau simple obiecte necesare în casa am descoperit site-uri de reduceri, însă unul singur mi-a plăcut prin numărul de oferte, preţuri şi chiar aspect 😀 : CoolBuy. Am cumpărat mai multe lucruri de aici şi am aut grijă să recomand acest site şi cunoştinţelor mele, aşa că am ajuns şi eu şi mătuşa mea să ne luăm cântare, nişte oale, vouchere pentru vopsit şi chiar schimbat anvelope şi cabluri pentru maşini. Am fost mega încântate şi urmează să ne luăm nişte vouchere şi pentru vacanţă!

card

Am intrat şi zilele trecute să verific oferte şi ştiţi peste ce am dat!? CoolBuy a lansat Club-ul CoolBuy. Un club exclusivist, în care ai acces pe baza unui card Privilege, achiziţionat cu doar 149 lei pentru 12 luni de membership. 🙂  Şi pentru că se numeşte Privilege, este un card cu multiple beneficii.

Dacă achiziţionaţi cardul Privilege puteţi beneficia de asigurare de călătorie din partea Grupama, asigurări care ştiu că pot fi costisitoare în unele ţări. Un alt beneficiu este asistenţa auto MIDOCAR (VW, SKODA şi AUDI) cu tractare gratuită Bucureşti + 25Km, ca să nu mai zic şi de programare în service în maximum 3 ore! Interesant este că membrii CoolBuy pot cumpărată bilete în avans la premierele filmelor ce musai trebuie văzute in cinema,  bilete la teatru sau la alte evenimente culturale. 🙂 Şi, colac peste pupăză, că posesor de card Privilege ai parte de mici surprize din partea partenerilor CoolBuy cum ar fi o sticlă de vin la cină într-un restaurant sau chiar un tort dacă e ziua ta. Şi unde a fost cardul ăsta săptămâna trecută de n-am aflat de el? că tot a fost ziua mea şi un tort era bine primit…. 😦

Oh, şi ce bine ar pica în portofelul meu Privilege Card acum, când am ceva timp să fac sport şi trebuie să merg la sală! AM menţionat că prin Privilege Card putem beneficia de reduceri considerabile sau chiar abonament free la sala de sport!? ♥ Ce frumos, dar ce frumos! Trebuie neapărat să-mi achiziţionez cardul, mai ales că maşinuţa mea se apropie de 4 ani şi parcă văd că rămân cu ea în vreo intersecţie din Bucureştiul ăsta mare. 😀

elle_pr__t____porter_vine_cu_reduceri_mari_a7cdc2c

Voi ştiaţi de Privilege Card? Cum vi se pare ideea?

Vă doresc o seară minunată,

XOXO, Cossa