Rasfat si Zambete la Gett’s Color Bar din AFI Palace Cotroceni

Are rost să mai întreb câte dintre voi o ştiti pe Ioana Dumitrache? Câte îi citiţi postările şi îi urmăriţi rujurile superbe?! EI, pentru cele care o ştiu şi pentru cele care nu o ştiu am o întreagă postare despre cele câteva ore petrecute alături de ea.

Cum acum ceva zile Ioana a aniversat împlinirea unui sfert de secol de existenţă, în loc să ceară un cadou, ne-a oferit nouă – cititoarelor ei – un cadou: o zi de răsfăţ  alături de ea la Gett’s Color Bar din AFI Palace Cotroceni.

Înainte de a pleca de acasă m-au cuprins nişte emoţii de parcă aveam fluturi în stomac! În metrou mi-au trecut prin cap imagini cu mine ba blondă, ba verde, ba părul scurt ba tunsă ţepi….. ceva horror pentru căpiţa mea de păr, mai ales pentru o viitoare profa! 🙂 Până la urmă, mi-am luat inima în dinţi şi m-am lăsat pe mâna profesioniştilor de la Gett’s.

20130708_172606

Prima oprire pe dreapta s-a produs la spălat. Băiatul care s-a ocupat de părul meu mi-a făcut un masaj capilar absolut DEMENŢIAL! Jur că îmi venea să închid ochii şi să dorm acolo până la adânci bătrâneţi, iar asta e lucru mare, venind din partea mea, care detest să-mi umble cineva în păr. După ce m-a clătit tine şi mi-a aplicat un balsam ce mirosea super ( Kerastase I guess… ) s-a apucat de descurcat şuviţă cu şuviţă. Cred că l-au trecut toate sudorile, mai ales la şuviţele din spate, dar n-a zis nimic. A pieptănat săracul vreo 15 minute şi m-am ridicat de la  chiuveta  cu părul descâlcit şi gata de coafat. 🙂

Partea coafatului a fost funny! 😀 Cred că Sebastian s-a ocupat de părul meu şi l-am rugat să-mi facă nişte bucle cât mai naturale, dar să îmblânzească biata mea coama ce seamă a leu când dă de umezeală. Zis şi făcut! S-a apucat el de uscat cu peria, buclat vârfuri tot din perie. Rezultatul a fost fin, strălucitor, moale şi superb! ♥

20130708_182921

Finisarea buclelor a avut loc pe scaunul următoarei surprize: manichiura! ♥ Nu am reţinut numele persoanei care s-a ocupat de unghiile mele, dar a fost foarte drăguţă şi răbdătoare cu mine. Am ales împreună o ojă într-o nuanţă de roşu din colecţiile Melkior pentru saloane şi a început procesul. 😀

manichiura melkior

Oja mi-a fost aplicată cu base şi top coat, iar a a devenit opacă după primul strat, însă am preferat să-l aplicăm şi pe al doilea că să mărim rezistenţa. Şi da, a rezistat super mult! Luni am fost la salon şi vineri seara, când am schimbat culoarea de pe unghii, era foarte puţin ciobită de pe degetul arătător, deci cam 5,6 zile. Din păcate, nu m-am uitat pe sticluţa ce nuanţa era oja 😦 , însă încerc şi aflu şi când descopăr vă anunţ.

Un mare plus din partea mea: faptul că la manichiura nu mi-a umblat la cuticule. Manichiurista doar a aplicat puţin ulei şi le-a împins cu un beţişor pentru cuticule. Am cuticulele destul de subţiri şi micuţe ca să le tai.

Dacă v-am lăsat impresia că s-a terminat întâlnirea, vă înşelaţi! 😀 Înainte de plecare am mai primit o altă surpriză din partea Gett’s Color Bar: o goodie bag ♥! O punguţă cu câteva mostre Kerastase şi.. şi… şi un uscător de păr travel size de la Wella! ♥ Pe cât detest eu uscătoarele de păr, atât mi-a plăcut acesta! Nu lasa părul aspru şi nici nu-l umfla! ♥

20130708_185943

După coafor gaşca s-a cam spart şi am ajuns cu Ioana şi cu surpriza serii ( nu v-am zis cine e?) la o vorbă. Surpriza serii a fost chiar Suzana ( CrazyStuff). M-am bucurat că Ioana ne-a adus-o şi am stat cu ele la Dominium încă vreo câteva ore în care am pălăvrăgit despre toate prostiile din lume. ♥

Per total, a fost o zi minunată şi aş reveni cu cel mai drag la Gett’s! Aspectul salonului e ok, echipa e rapidă şi profesionistă, iar preţurile nu sunt chiar mari. Acum depinde de ceea ce vrea fiecare să-şi facă din păr. 🙂

Voi aţi fost până acum la vreunul dintre saloanele Gett’s? Ce coafuri preferaţi pentru vara aceasta – bucle lejere, naturale sau părul perfect întins?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

11 thoughts on “Rasfat si Zambete la Gett’s Color Bar din AFI Palace Cotroceni

  1. […] şi am butonat laptopul. Am mai încercat o ojă Melkior la salon Gett’s din AFi ( story aici ) şi am avut aceeaşi experienţă super plăcută cu oja […]

    Like

  2. George 13 August 2013 at 4:38 PM Reply

    Frumoasa ca intotdeauna

    Like

    • Cossa 13 August 2013 at 5:00 PM Reply

      Multumesc, iubitule! :*

      Like

  3. coco 25 July 2013 at 9:31 AM Reply

    abia astept si eu sambata…am si eu o zi de rasfat 🙂

    Like

  4. Alice wonders 24 July 2013 at 7:23 PM Reply

    Ce experienta frumoasa, oricine doamna merita un rasfat de acesta din cand in cand.

    Like

  5. DarLyst 23 July 2013 at 5:02 PM Reply

    Foarte frumos.
    Sunt cam mari preturile sa stii. Pe un tuns, spalat si coafat dai cam 150 de ron.

    Like

    • Cossa 23 July 2013 at 5:54 PM Reply

      Multumesc, Dara!
      Si mie mi s-au parut marisoare, dar am comparat cu alte saloane. La mine in cartier un coafat e 60-90 lei fara tuns si spalat. Persoanele care s-au ocupat de noi mi s-au parut mult mai bune decat coafezele astea batrane din cartier 😦

      Like

  6. IuliaB 23 July 2013 at 1:42 PM Reply

    Sa-ti fie de bine! 😀

    Like

Leave a comment