NOTD: MY Red is Pure Seduction by Melkior


Hm, mă uit prin rubrica cu manichiuri şi observ că nu v-am mai arătat de ceva timp o manichiură într-o culoare frumoasă. Ce-i drept, nici nu am mai folosit nuanţe tari pe unghii, toată primăvara am întins mâna după sticluţele cu ojă lila sau nude.

Dar a venit vara! ♥ Aşa că a venit momentul să schimb puţin cromatica unghiilor mele şi încerc să dreg puţin monotonia de afară şi vremea urâtă, ce nu ne lasă să ne bucurăm de soare si sandale.

Pentru manichiura de astăzi am ales să vă prezint o ojă cu adevărat superbă: Pure Seduction de la Melkior. E un roşu divin, intens, fără sidef şi potrivită oricărui sezon!

Mi-a plăcut la nebunie textura acestei oje. Nu este nici prea cremoasa, dar nici prea apoasa, ci undeva între, făcând aplicarea ei rapidă şi fără greşeli. Pensulica pentru aplicare este una medie – perfectă pentru a ajunge pe marginile unghiilor, dar fără a depăşi zona cuticulei.

Fara blitz (lumina artificiala):

melkior red pure seduction

 

Cu blitz (lumina artificiala)

Se usucă destul de repede şi e nevoie de doar 2 straturi pentru a deveni opacă şi s-au uscat în maxim 10 minute. Eu o folosesc cu un întăritor de unghii dedesubt, dar am folosit-o şi fără şi nu am observat să îmi păteze unghiile sau cuticulele. Cu toate acestea, este foarte pigmentata şi nuanţă de roşu e foarte intensă! Finish-ul este lucios şi se menţine aşa 3,4 zile de la aplicare.

Lumina naturala:

melkior pure seduction

Am lăsat ce e mai interesant pentru final: e cea mai rezistentă oja încercată de mine până acum! A rezistat pe unghiile mele aproape 6 zile, doar cu un strat de întăritor dedesubt. Şi asta în condiţiile în care am spălat de vreo 2 ori vase cu apă caldă şi am butonat laptopul. Am mai încercat o ojă Melkior la salon Gett’s din AFi ( story aici ) şi am avut aceeaşi experienţă super plăcută cu oja Melkior.

Ojele Melkior pot fi comandate de pe site şi costă aproximativ 30 lei pentru o sticluţă de 15 ml. Vă spun sigur că o sticlă aşa mare va ajunge pentru foarte multe manichiuri, deoarece textura potrivit de lichidă nu necesită multă oja pentru aplicare. O sigur o sa dau comanda vara aceasta pentru 3 nuante deja ochite! ♥

Vouă vă plac ojele roşii, le-aţi alege pentru a le purta vara aceasta? Ce părere aveţi despre Pure Seduction, aţi purta-o pe unghiile voastre?

Vă doresc o zi minunată,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , , ,

6 thoughts on “NOTD: MY Red is Pure Seduction by Melkior

  1. mihaela pojogu 17 June 2014 at 11:32 AM Reply

    E foarte frumoasa, imi place rosu si nici o nuanta nu mi-a ramas indiferenta pana acum. ❤
    Manichiura si pedichiura, cu pauze, doar pe rosu le-am facut luna asta.

    Like

    • Cossa 18 June 2014 at 8:28 AM Reply

      Multumesc, Mihaela!
      Tot pedichiura rosie am si eu. cred ca rosul a devenit pentru mine o culoare ce ma inveseleste si am impresia ca se potriveste cu orice.

      Like

  2. Andreea A. 16 June 2014 at 8:42 PM Reply

    Oja mea preferata!

    Like

    • Cossa 19 June 2014 at 1:15 PM Reply

      Si mie imi place super ,super mult! Merue caut o ocazie sa o folosesc pentru ca mi se pare super rezistenta,m pigmentata si lucioasa 🙂

      Like

  3. Mihaela Bolea 16 June 2014 at 2:37 PM Reply

    Foarte frumoasă! ♥

    Like

    • Cossa 16 June 2014 at 2:39 PM Reply

      Multumesc mult, Mihaela!

      Like

Leave a Reply

