Review: Super BB Cream+ Hot Pink Skin79


Mai ţineţi minte că de Florii povesteam aici că am fost la Cosmobeauty şi m-am pricopsit cu câteva mai multe mostre de BB Cream de la Skin79?!

Ei, de unde nu mă simţeam deloc atrasă de trendul bb cream-urilor şi am fost adepta fondurilor de ten cu acoperire medie spre mare, am zis să testez şi eu măcar câte o mostră din fiecare tip de BB Cream marca Skin79, să intru şi eu în randul lumii beauty-bloggeretşi :D.

bbcreamreview1

Zis şi făcut! M-am apucat de testat varianta roz şi anume  Super Bb Cream+ Hot Pink. De ce l-am ales pe acesta?! Pentru că ambalajul roz m-a atras super mult şi pentru mai citisem despre el pe la fete şi ştiu că erau mulţumite de cum se comportă pe ten.

Super BB Cream+ Hot Pink este un BB Cream asiatic, destinat tuturor tipurilor ten. Conform producătorilor, este un produs de make-up cu efect de hidratare, dar şi de uniformizare a tenului, de a dat un aspect natural, dar şi cu ingrediente ce ajută la prevenirea ridurilor.

BB Cream in 2 straturi:

IMG_20130724_171043

Ce pot eu să vă spun după o experienţă de o lună alături acest BB Cream ar fi:

  • Nu încarcă tenul, nu lasă pielea grasă sau uleioasă, nu rămâne lipicios şi se întinde foarte bine pe ten fie cu degetele, fie cu pensula;
  • Nuanţa pare uşor cenuşie, dar e destul de bej pe ten. Eu am subton roz şi şi mi-a neutralizat cu succes tenta rozalie;
  • Ajută la estomparea pistruilor şi are un finish uşor lucios, lăsând tenul luminos şi fin;
  • Eu am tenul gras şi a rezistat fără pudră cam 3-4 ore, apoi sebumul a apărut. Cu pudra, rezistenţa creşte la vreo 8 ore – lucru testat pe la cursuri! 😀 Pe un ten uscat sunt sigură că rezistă mult mai mult;
  • Are o acoperire mică spre medie. Merge aplicat în 2 straturi, însă nu ajunge la o acoperire mare.;
  • Umple cu succes cele 3 “cratere” lăsate de acnee în obrazul meu şi nu s-a strâns în jurul ochilor;
  • Nu mi-a provocat alergii, iritaţii, coşuri sau alte neplăceri;
  • Are un efect hidratant pe tenul meu, căci, după demachiere, nu mi-am simţit deloc tenul uscat. La fel şi pe timpul purtării;
  • Cât despre prevenirea ridurilor,…. nu ştiu ce să vă spun …. Nu a fost perioada de testare atât de lungă şi nici riduri nu am ( doar 2 linii fine lângă ochi ) ca să mă pot pronunţa. Pot să vă zic că nu usucă deloc zona ochilor;
  • Mirosul e plăcut, cam ca al unei creme hidratante sau al unui ulei, de o intensitate mică;
  • Are un mare plus si pentru SPF-ul 25 ♥.

Lista de ingrediente:

sursa

În concluzie, e un BB Cream ce m-a cucerit! Mă gândesc serios să-l cumpăr, însă am trecut la testat şi celălalt tip şi încă oscilez.

Preţul, din ce am văzut pe site-ul din România, este undeva la 98 lei. Cam multicel, dar aş spune că merită dacă îl compar cu alte produse care m-au dezamăgit.

Voi aţi folosit acest BB Cream, l-aţi cumpăra? Ce preferaţi pe timpul verii, preferaţi un BB Cream sau clasicul fond de ten? Aţi încercat vreun BB Cream până acum, e vreunul pe care chiar îl doriţi?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Review: Super BB Cream+ Hot Pink Skin79

  1. Ana Maria Andrei 30 August 2013 at 8:16 PM Reply

    Si eu am primit o mostra de BB cream roz Skin79 si mi-a placut. Nu are ea acoperirea cat trebuie ca sa iti lase un ten flawless, insa imi place aspectul de dupa, chiar daca pistruii apar gloriosi :))
    As fi curioasa sa o incerc pe cea cu acoperire mai mare din gama lor, sau aveau o anumita crema, nu imi amintesc acum, in legatura cu care o tipa se plangea ca i-a sters pistruii:)))) Eu tare nu m-as plange, sa mi se intample asta!

    Like

    • Cossa 30 August 2013 at 8:18 PM Reply

      Aoleu, cum naiba sa ti se stearga pistruii!? :pff :)))
      Eu am observat ca ii uniformizeaza, nu mai e diferenta asa mare intre culoarea pistruilor si culoarea tenului

      Like

  2. MissRux 31 July 2013 at 5:28 PM Reply

    Am incercat-o pe cea roz si pe cea aurie, dintre cele doua cel mai mult mi-a placut cea aurie, ofera o acoperire mult mai mare. Daca vrei ceva cu acoperire mare iti recomand Holika Holika Petit BB Cream Moisture (costa vreo 6 $ pe ebay), dintre toate pe care le-am incercat, aceasta mi-a placut cel mai mult pana acum :*

    Like

    • Cossa 31 July 2013 at 10:16 PM Reply

      L-am incercat si eu pe cel auriu, insa nu suficient cat sa-i fac un mic review, dar da, e altfel. parca si acopera mai bine si tine mai mult fara pudra decat cel roz.

      Like

  3. Dorina 31 July 2013 at 1:14 PM Reply

    Il testez si eu de ceva timp si intr-adevar, mi se pare ca are o acoperire cam mica fata de alte BB Cream-uri pe care le-am incercat.
    O sa-i fac review in curand 🙂

    Like

    • Cossa 31 July 2013 at 4:11 PM Reply

      eu am mai folosit de vreo 4 ori garnier si am renuntat, nu mi-a placut deloc. Skin79 parca e ceva mai bunicel .
      Ai observat si tu ca nu conteaza cate straturi pui,acoperirea e aceeasi!?

      Like

Leave a Reply

