De la Mine ai 3 Secrete Feminine

3 secrete feminine

Pentru ca suntem foarte multe femei pe aici si suntem curioase din fire, am pus la cale cu cateva bloggerite din zona beauty o mini campanie: sa va spunem fiecare #3secretefeminine care ne ajuta mereu. Mai jos va las si eu ce consider ca e important pentru mine si functioneaza in orice situatie si anotimp. 🙂

  • Hidratarea

Aplic mereu o crema hidratanta pe ten. Indifirent de tipul de ten pe care il aveti, va recomand sa folositi o crema hidratanta macar seara. O sa vedeti ca pielea arata mult mai intinsa, mai radianta, ba chiar mai fericita. Si Mare atentie: si gatul are nevoie de la fel de multa hidratare ca si tenul!

  • Stilizarea sprancenelor

Se spune ca ochii sunt oglinda sufletului, iar sprancenele sunt rama, as ca aveti mare grija de sprancenele voastre si mergeti la cineva care chiar se pricepe sa le dea forma si sa le penseze corect. Nu folositi creion negru, indiferent de nuanta parului si nu incercati sa obtineti o forma cat mai “perfecta”, conturati-le natural.

  • Pantofi de calitate

Daca stiti ca aveti picioarele mai pretentioase, pielea mai sensibila sau mergeti mult pe jos, luati-va incaltaminte de calitate. Eu sunt patita cu incaltarile sintetice, avand pielea sensibila, care se descuameaza si fac bataturi mari si dureroase, asa ca imi cumpar numai incaltaminte din piele sau panza. Stiu ca sunt mai scumpi pantofii de piele, dar tin mai mult timp si sunt mult mai buni prieteni cu picioarele noastre. Mare grija cum alegeti si forma tocului care sa vi se potriveasca! 🙂

Acestea sunt cele 3 secrete ale mele. Voi ce mic secret aveti de impartasit cu celelalte surate?

Dati o fuga si pe la Beauty Barometer, Beauty and a Twist, News On Beauty , Be Purrfect , Unghiutze Colorate, Clarra, My Butterfly, Monica Beauty in 5 minutes pentru a afla si cele #3secretefeminine ale lor.

Va imbratisez cu drag,
XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , ,

5 thoughts on “De la Mine ai 3 Secrete Feminine

  1. loredanamanciu 25 April 2016 at 11:26 AM Reply

    De acord! 🙂
    Crema nu-mi lipseste din ritual, si mai nou, nu mai folosesc creme de zi fara SPF! 🙂

    Like

  2. coco 24 April 2016 at 12:31 PM Reply

    multumim mult!

    Like

  3. 3 Secrete Feminine - News on Beauty 23 April 2016 at 8:48 AM Reply

    […] Cosmina de la Cossa’s Blog […]

    Like

  4. 3 Secrete Feminine | beautyandatwist 22 April 2016 at 6:39 PM Reply

    […] Articolul Adelei de la News On Beauty il puteti citi AICI, al Ioanei de la Be Purrfect AICI, al Petronelei de la My Butterfly AICI, al Cosminei de la Cossa’s Blog AICI […]

    Like

  5. 3 secrete feminine – Clarra 22 April 2016 at 11:20 AM Reply

    […] citit la Cosmina un articol pe aceasta tema si mi-a placut, asa ca am zis sa va impartasesc si eu 3 secrete de-ale […]

    Liked by 1 person

Leave a comment