Combatem ridurile cu Nivea Q10 Plus


Când aud cuvântul “NIVEA” îmi vin în minte imagini din copilărie, frânturi din reclamele la diverse creme și produse  cosmetice, reclame pe care acum 15 ani nu l băgam în seamă. Ce mi-a rămas mult timp în gând a fost expresia “coenzima Q10“…. Recunosc, din când în când îmi mai aminteam de ea și mă tot întrebam ce o fi însemnând, ce o vrea, dar am crescut și mi-am umplut capul cu altceva.

Între timp, am aflat că Nivea este primul brand care a introdus acum 16 ani coenzima Q10 în cremele anti-rid.

Ce este coenzima Q10 si cu ce ne ajută?

 Coenzima Q10 este un ingredient natural, aflat în piele, care sporește regenerarea tenului și are rol  antioxidant. Cu trecerea timpului, nivelul de Q10 din piele scade și e nevoie de un mic refill 🙂

Care sunt produsele NIVEA cu coenzima Q10?

Gama NIVEA Q10Plus Anti-Rid ne oferă o serie de produse, care promit să ne ajute să avem o piele mai fermă și mai catifelată, ridurile fiind mult mai puțin vizibile .

Gama de produse de îngrijire a tenului NIVEA Q10Plus Anti-rid_lowres

Rutina recomandata:

  1. Dimineaţa, pe tenul curat, foloseşte Perlele anti-rid Q10 ce încapsulează cea mai mare concentraţie de coenzima Q10 din gama NIVEA. Inovaţia NIVEA reface rezerva de coenzimă Q10 necesară tenului şi îi sprijină capacitatea naturală de a lupta împotriva ridurilor. De asemenea, acidul hialuronic şi creatina din consistenţa produsului ajută la regenerarea şi întinerirea celulelor pielii. Descoperă aici eficienţa perlelor Q10Plus.
  1. Pentru hidratare, protecţie împotriva razelor UVA/UVB şi mai multă îngrijire anti-rid, foloseşte crema de zi Q10 Plus de la NIVEA ce previne apariţia ridurilor şi a altor semne ale îmbătrânirii. Lasă tenul intens hidratat şi catifelat.
  1. Pentru zona sensibilă din jurul ochilor, foloseşte crema de ochi Q10 Plus de la NIVEA pentru a preveni eficient ceea ce sigur nu îţi doreşti pe tenul tău: cearcănele şi ridurile din jurul ochilor.
  1. Seara, după înlăturarea completă a machiajului şi impurităţilor, aplică crema de noapte Q10 Plus de la NIVEA ce ajută la regenerarea tenului pe timpul nopţii.

Preturi recomandate:

Preţ NIVEA Q10 Plus Cremă Anti-rid de zi: 49.28 lei, 50ml

Preţ NIVEA Q10 Plus Cremă Anti-rid de noapte: 49.28 lei, 15 ml

Preţ NIVEA Q10 Plus Cremă Anti-rid pentru ochi: 41.92 lei, 50 ml

Preţ NIVEA Q10 Plus Serum Pearls: 54.22 lei, 40 ml.

Voi folositi produse Nivea? Ce v-a placut pana acum de la ei? Eu am iubit spuma pentru curatare, review gasiti aici.

Va imbratisez cu drag,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

