Daily Archives: 31 December 2013

2014: A Happy New Year!

Se pare că astăzi se mai încheie un an…. Se încheie 365 de zile de încercat machiaje colorate, mirosit parfumuri şi cremuit. Se încheie un an, dar încep alte 365 de zile pline, sper eu, de şi mai multe machiaje şi postari.

images (5)De la 2014 nu cer imposibilul, cum nu am făcut nici în 2013. Îmi doresc doar să fiu sănătoasă, poate mai energică şi îmi doresc să fiu în continuare la fel de iubită. Îmi doresc să-i am în continuare pe cei dragi lângă mine, deşi străbunica mea s-a stins acum 2 luni. Sper că e într-un loc mai bun şi mă priveşte fericită. 🙂

Îmi doresc de la 2014 să îmi aducă mai mult spor pentru a termina articolele la timp şi mai multă energie pentru a face poze. Sunt articole pe care nu reuşesc să le public pentru că am făcut 50 de poze şi niciuna reuşită… Îmi doresc din tot sufletul să pot să împărtăşesc cu voi toate ideile mele. Cine ştie!? Poate îmi fac curaj şi o să public şi 2,3 ceva mai personale.

Îmi doresc ca voi, cititoarele mele dragi, să aveţi parte de 365 zile pline de iubire, fericire, sănătate şi înţelegere! Să vă bucuraţi de fiecare clipă petrecută alături de cei dragi şi nu lăsaţi gândurile rele să vă macine.

Vă pup şi vă urez “La mulţi ani!”!!! Anul Nou să ne prindă zâmbind şi cu ochii plin de lacrimi de bucurie!

Vă pup,

A voastră Cossa