Review: Fond de Ten Spuma Toleriane Teint by La Roche Posay


Ştiu că v-am promis acum câteva săptămâni că vă voi vorbi despre un nou fond de ten în colecţia mea, un fond de ten de care tenul meu s-a îndrăgostit de la prima atingere! Tubuleţul în cauză este mult aşteptatul Toleriane Teint spumă de la La roche Posay.

fond de ten spuma toleriane teint mousse la roche posay

Înainte de a vă povesti experienţa mea cu el, să vă spun câteva cuvintele despre ce şi cum a fost conceput.

Toleriante Teint Mousse este un fond de ten spumă, special conceput pentru tenul mixt/gras şi sensibil. Ingredientul special este perlita, ingredient extras siliciu ce are ca efect absorbţia sebumului şi menţinerea transpiraţiei sub control, astfel că tenul este mat o mai lungă perioadă de timp.

Povestea dintre mine şi Toleriane Teint a început prin mai, după ce l-am primit în urma concursului organizat de Jules.

Tot ce pot să spun este că m-am îndrăgostit! Cred că niciodată nu am dat de un fond de ten care să se adapteze atât de bine nuanţei tenului şi să se întindă atât de frumos şi uniform cu degetele! Unde mai adaug că matifierea tine vreo 7 ore fără pudră iese o combinaţie de milioane! ♥

Ce am observat este că nu încarcă deloc tenul şi nu are acel aspect de mască. Îl aplic în două straturi: primul ca un primer, iar al doilea pentru uniformizare şi acoperire. Eu am ales nuanţa Ivory 01 şi m-a cam speriat la prima aplicare, pare putin… portocalie. Însă se adaptează imediat culorii mele albicioase şi dispare acea nuanţă uşor închisă.

Acoperirea este mică spre medie, însă se transformă în mediu dacă îl aplicaţi uniform în 2 straturi. Chiar şi într-un singur strat are un uşor efect de a masca micile imperfecţiuni ale tenului cum ar fi punctele negre şi pori deschişi. Pentru a acoperi roşeaţa este nevoie de două straturi.

foundation toleriane teint la roche posay mousse spuma

Îmi place să-l aplic cu degetele după ce am pus ca bază o cremă cu SPF 50 şi pot spune că se întinde uniform, fără a lăsa dungi pe mandibulă sau în zona dintre păr şi frunte. Cu pensula am senzaţia că se risipeşte cam mult produs şi parcă nu se aşează aşa frumos pe ten.

Finishul este mat şi i-am acordat testul suprem acum vreo lună, în zilele acelea caniculare, de se topea şi lava stând în soare. 😀 L-am aplicat peste SPF 50, însă fără pudră, fără blush, fără nimic deasupra. Cu mâna pe inimă ten declar că sebumul a apărut după vreo 7 ore. Transpiraţia a apărut, însă nu s-a scurs în acelaşi timp cu fondul de ten. Ba chiar Toleriane Teint a rămas la locul lui şi s-a comportat ca un adevărat erou!

Nu s-a transferat pe telefon nici după ce am transpirat, nici după ce m-a prins ploaia pe la Unirii fără umbrela. A început să se transfere abia după vreo 7,8 ore de umblat prin oraş şi prin soare şi atunci o dunguliţă cam cât un firicel de aţă. Este un fond de ten special creat pentru a se intelege de minune cu tenul sensibil si asta face! 🙂

Ingrediente:

ingredient list toleriane teint mousse la roche posay

Nu mi-a provocat alergii, iritaţii sau mâncărimi. Deşi e matifiant, nu blochează porii şi nu pot spune că mi-a provocat apariţia vreunui coş sau a punctelor negre. Însă, MARE ATENŢIE: evidenţiază zonele uscate ale tenului. Eu m-am exfoliat puţin deasupra sprâncenei de la BHA şi zona aceea parcă a fost uşor scoasă în evidenţă. Cel mai bine e să-l aplicaţi pe tenul hidratat şi/sau exfoliat.

Se găseşte în farmacii, pentru listă click aici, la un preţ de aproximativ 80 de lei. Ambalajul este un tubuleţ de 30 ml, dar care ajunge pentru foarte multe aplicări. Mie îmi este de ajuns un bob de fasole pentru a acoperi tenul în două straturi. Mi-a placut foarte, foarte mult si cu siguranta il voi cumpara si a doua oara! Daca si voi cautati un fond de ten rezistent si prietenos cu tenul, atunci va recomand Toleriane Teint cu mare drag!

Are şi un frate: Toleriane Teint crema pentru ten uscat/normal, disponibil tot în 4 nuanţe în acelaşi lanţ de farmacii.

 

Voi ce folosiţi pe timp de vară pentru acoperire şi uniformizare, aţi încercat acest fond de ten? Spre ce varianta v-aţi îndrepta, spumă sau cremă?

Vă doresc o zi  minunată,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

8 thoughts on “Review: Fond de Ten Spuma Toleriane Teint by La Roche Posay

  1. adebeibi 13 June 2015 at 5:20 PM Reply

    Suna bine!

    Like

  2. […] Ca şi fond de ten am optat pentru Toleriane Teint de la La Roche Posay – uşor de aplicat, nuanţa se adaptează tenului meu şi e super rezistent! Puteţi citi review aici. […]

    Like

  3. […] cu mine fondul de ten spumă Toleriane Teint, care rezistă ore bune mat pe ten şi iau si CC Creamul Elmiplant – un produs uşor şi ok […]

    Like

  4. […] ce pe timpul verii am aplicat fondul de ten Toleriane Teint Spumă cu degetele ( review aici ), pe vremea asta oribilă am trecut la fondurile de ten cremoase şi ador să aplic fondul de ten […]

    Like

  5. […] ten am folosit fondul de ten Toleriane Teint Spumă de la La Roche Posay ( review aici ), pudră Complexion Perfection de la E.L.F. şi ca blush o combinaţie între un fard corai de la […]

    Like

  6. […] Fondul de ten care mi-a fost aproape şi m-a salvat din situaţiile mega, extra călduroase a fost Toleriane Teint de la La Roche Posay. Nu are rost să vă mai vorbesc despre el, review găsiţi aici. […]

    Like

  7. Sudessa 12 July 2013 at 9:28 AM Reply

    si mie imi place mult,mai ales pentru perioada asta de vara cu calduri mari.

    Like

    • Cossa 12 July 2013 at 9:31 AM Reply

      Da, e un fond de ten care m-a surprins placut. Nu curge pe timpul zilei si lasa tenul sa luceasca.

      Like

Leave a Reply

