Cum se bronzeaza o persoana cu pielea alba ca zapada


… adică EU!

Mereu îi zic mamei că m-a greşit, că trebuia să semăn cu ea şi să am pielea ciocolatie. În schimb, semăn cu tata – am pielea albă, subton roz, par închis la culoare şi ceva pistrui. Aşa că îmi e greu să mă bronzez, chiar foarte greu! Prima oară mă înroşesc ca racul, apoi plâng şi zac de usturime şi, mai nou, se pare că dezvolt şi o mică sensibilitate în zona umerilor, care se înroşesc foarte repede şi mă ustura 2,3 zile.

Deşi mi-ar plăcea să stau şi eu pe şezlong şi să mă bronzez când merg la mare sau piscina, trebuie mereu să am grijă când şi unde mă expun la soare pentru a nu mă întoarce acasă cu arsuri sau alergii solare.

405-picioare-femeie-plaja

Nu sunt eu medic dermatolog, dar pot împărtăşi cu voi câteva dintre “secretele” mele pentru mers la plajă, mai ales dacă şi voi sunteţi persoane cu pielea deschisă la culoare, ce nu prea se bronzează.

  • Evit cât pot de mult să mă expun la soare în perioada 11 am – 16 pm. Atunci soarele pur şi simplu arde şi ultravioletele îşi fac de cap! Dacă nu am deloc scăpare, stau sub umbrelă cu tricou pe mine, dar nu aş sta la soare în acele ore şi nu vă recomand nici vouă, indiferent de tipul de piele;

 

  • Un alt secret, dar nu chiar secret, ar fi că aplic crema cu SPF cu ceva minute înainte de expunerea la soare. obişnuiesc să aplic crema înainte să plecăm din camera de hotel, astfel până ajungem pe plajă au timp ingredientele să devină active şi să protejeze pielea;

 

  • După ce mă întorc de la plajă şi fac un duş sau o baie călduţă, am grijă să aplic o loţiune de corp sau o loţiune specială pentru după plajă. Mai nou, îmi face cu ochiul Soleombra de la L’Erbolario – un fluid că calmează pielea după plajă şi o hidratează prin ingredientele sale naturale;
  • De fiecare dată când merg la plajă am grijă să nu îmi lipsească pălăria! Ea protejează şi rădăcina părului, culoarea, dar şi capul de razele ultraviolete şi insolaţii;

 

  • ŞI niciodată, dar niciodată nu merg la plajă fără să mă epilez! Indiferent că merg la piscină, la mare sau stau pe şezlong în curte, nu uit să mă epilez. Cum am eu pielea albă se văd imediat firele de păr şi nu sunt chiar frumoase…. sunt convinsă că şi voi aţi observat lucrul ăsta, nu-i aşa?

Poate că aveţi impresia că vă bat la cap, dar să nu uitaţi de crema cu SPF indiferent dacă mergeţi la plajă şu aveţi drum prin oraş. Razele UV sunt nocive şi aduc numai lucruri rele asupra noastră – de la arsuri solare până la forme de cancer. Ioana ne anunţă despre un mic concurs L’erbolario, treceţi pe la ea şi vedeţi despre ce e vorba.

Voi, dragile mele, ce secrete aveţi pentru mersul la plajă? Şi voi aveţi pielea albă şi vă bronzaţi greu sau sunteţi fericitele posesoare a pielii mai închise?

Vă pup şi vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , ,

11 thoughts on “Cum se bronzeaza o persoana cu pielea alba ca zapada

  1. Creme protectie solara 19 July 2014 at 12:08 PM Reply

    eu ma expun in serii repetate, scurte ca perioada de timp si folosesc ulei pentru plaja n combinatie cu creme de calmare dupa plaja

    Like

  2. Sudessa 15 July 2014 at 4:11 PM Reply

    darling si eu am aceiasi problema..piele alba ca branza…ei bine eu ma feresc de soare cum pot..ca sa ma bronzez trebuie sa accept sa am o piele rosie si care ustura cam 5 zile..masochista nu sunt:))deci eu sunt faaaara bronz!

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 4:16 PM Reply

      Eu nu ma bronzez nici daca stau atat la soare 😦 dupa ce ma parlesc mi se exfoliaza pielea si revin la alb 😦

      Like

  3. kindofira 15 July 2014 at 4:05 PM Reply

    Eu vara asta, ca niciodata, n-am avut chef nici de apa, nici de soare..
    Traseul facut in concediu a inclus si trei zile de plaja. In prima zi n-am gasit pic de umbra si pe la 11 deja eram topita si mi s-a taiat tot cheful, cred ca facusem o mica insolatie..dar pentru ca am exagerat cu lotiunile cu spf, nu m-am prajit deloc :)) In urmatoarele zile am stat mai mult sub umbrela, atunci cand nu intram in apa.
    Sunt happy ca nu m-a usturat pielea deloc si am prins o urma de bronz..pt mine e suficient 😀
    Foarte utile sfaturile tale, oamenii ar trebui sa inceapa sa inteleaga efectele negative ale expunerii indelungi la soare si sa nu-si mai doreasca piele (aproape) neagra 😀

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 4:17 PM Reply

      Draga mea, esti un exemplu demn de urmat!
      Nu stiu de unde a venit moda asta cu pielea bronzata, dar ar trebui sa dispara si sa ii ia locul pielea sanatoasa.

      Like

  4. Ioana's chit-chat 15 July 2014 at 11:41 AM Reply

    Well, eu am fost mai putin ascultatoare si m-am ars. Acum, promit ca sunt cuminte!

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 11:47 AM Reply

      Eu m-am trezit cu o alergie solara d etoata frumusetea in weekend 😦 Nu am aplicat destul de des crema cu SPF la piscina si a venit beleaua pe capul meu 😦

      Like

  5. Ioana 15 July 2014 at 10:50 AM Reply

    Eu mă bronzez repede, prind un auriu frumos imediat, fără înroşiri sau arsuri. Până acum câţiva ani, stăteam pe plajă ca şopârla, de dimineaţă până seara şi mă întorceam neagră acasă. Pentru mine, o escapadă de 3-4 zile era suficientă pentru a fi de nerecunoscut. Apoi am început să descopăr mai multe, să am mai multă grijă de pielea mea şi să mă feresc pe cât posibil de soare. O singură dată m-am ars pe picioare, pentru că am adormit în soare şi m-am acoperit cu prosopul din cap până undeva sub genunchi. Ce a rămas neacoperit, s-a prăjit 🙂 Am avut şi băşicuţe :)) Never again!

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 11:48 AM Reply

      Sa nu mai faci asa!
      Va invidiez si pe tine si pe mama! In loc sa mostenesc si eu pielea aramie, am iesit alba si ma parlesc precum painea pentru crutoane.

      Like

  6. Cherry Queen Dee 15 July 2014 at 9:49 AM Reply

    si eu sunt la fel de alba.. dar vara asta chiar m-am bronzat frumos. 🙂 O sa povestesc si eu pe blog despre cum am reusit.
    te pupacesc!

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 10:03 AM Reply

      Neaparat sa ne spui cum ai reusit! La mine nu tine deloc bronzul, intr-o luna sunt iarasi alba 🙂

      Like

Leave a Reply

