Daily Archives: 27 August 2013

Fun Beauty TAG

Recunosc, îmi era dor de un Tag! ♥ De un Tag frumos, cu întrebări drăguţe şi să fie şi uşor de citit din perspectiva voastră. 🙂
beauty blogger tagsursa

Noroc cu Rally a noastră, căci la ea pe blog am găsit un Tag foarte interesant despre şi cu beauty. 🙂 Are 8 întrebări foarte interesante. M-aş bucura dacă aţi răspunde şi voi măcar la una, ar fi ocazie să mai schimbăm opinii despre produse.

Aşadar, întrebările şi răspunsurile sunt:

1.EEK. Mergi la întâlnire și ai la dispoziție doar cinci minute pentru a te machia. Ce produse folosești în acest caz?

Wow, doar 5 minute!? Nu pot să cred!…. N-aş vrea să ratez întâlnirea, aşa că aş apela la un fond de ten cu acoperire medie, puţină pudră translucidă, un blush, mascara pentru volum şi alungire şi un ruj într-o nuanţă puternică pe buze. Ar fi trebuit să adaug şi puţin creion pentru sprâncene, însă am scăpat de vreo săptămână de această corvoadă, o să vă povestesc mai pe larg într-un articol viitor ce şi cum 🙂

2. Alege un trend – ”ochi de pisică” exagerați, un blush roz super hot sau gene false sub formă de pene?

Aş fi ales genele false pentru că sunt funny rău, dar nu le pot aplica! Am încercat de n ori şi de fiecare dată la lipesc ba strâmb, ba cad 😦 Aşa că o să optez pentru blush ROZ, mai ales că ador nuanţele de roz şi mov din blush-uri! ♥

3. Dacă ar trebui să renunți la toate produsele de machiaj pentru două luni sau ar trebui să renunți la toate produsele tale de îngrijire a tenului pentru o săptămână, ce ai alege?

Cu siguranţă aş renunţa la machiaj! De-a lungul timpului am învăţat şi am observat pe propria piele ca secretul tenului frumos nu constă în machiaj, ci în rutină de îngrijire. Cu cât tenul este mai curat şi mai hidratat, cu atât problemele sunt mai puţine şi am nevoie de tot mai puţin machiaj pentru a corecta sau a ascunde.

4. Ce produse de machiaj nu îți lipsesc din poșetă?

Detest să îmi încarc poşeta cu lucruri pe care nu le folosesc, aşa că mai mult de 3,4 produse pentru machiaj nu car în portfard. Nu-mi lipseşte niciodată rujul cu care m-am dat când am plecat de acasă. Mai ţin la mine o pudră, un rimel şi o oglindă care măreşte. Când îmi aduc aminte mai pun şi o pensulă kabuki, însă niciodată nu o folosesc.

5. Care sunt acele produse la care te întorci mereu de-a lungul timpului?

În general, fondurile de ten şi produsele pentru îngrijirea tenului. Dacă găsesc un fond de ten care să acopere cât şi cum vreau vreau şi nu îmi provoacă apariţia coşurilor pe ten cu siguranţă îl cumpăr din nou. Aşa şi cu produsele de curăţare! Dacă nu im provoacă alergii şi iritaţii şi mă ajuta în combaterea monstruleţilor de pe ten, le cumpăr şi a doua şi a treia oară fără regret. 🙂

6. Smokey eyes sau buze roșii?

Recunosc că îmi plac rujurile roşii, dar niciodată nu aş spune nu unui machiaj SMOKY EYES! ♥ Ador să văd cum ies ochii în evidenţă şi jocul de nuanţe şi blending  din spatele acestui tip de machiaj.

7. Ruj sau lip gloss?

Cu siguranţă RUJ! Gloss-uri foloseam în liceu, însă am renunţat la ele din cauza senzaţiei lipicioase, a texturii cremoase şi a transferului rapid 😦

8. S-a întâmplat să ajungi să iubești la nebunie niște produse care nu te așteptai să îți placă?

Bineînţeles că DA! De multe ori am judecat produsele după ambalaj, însă mi-am schimbat părerea la 360° după ce le-am folosit măcar o singură dată.

Şi cam atât cu răspunsurile mele! Sper că nu v-am plictisit prea tare şi ţi reuşit să ajungeţi până la capăt! 🙂

Am şi o mică provocare pentru voi: alegeţi una dintre cele 8 întrebări şi publicaţi răspunsul în comentarii. Sunt tare curioasă voi ce trend aţi adopt şi ce părere aveţi despre produsele cosmetice.

Şi dacă sunt bloggerite interesate în a prelua acest Tag, le invit cu cea mai mare plăcere să o facă! 🙂

Have a great day,

XOXO, Cossa