Daily Archives: 16 January 2013

Absorbantele cu Anioni

Au trecut aproape 12 luni de cand am renuntat la absorbantele Always in urma sfatului ginecologului, pe care le foloseam de ani de zile si de care mereu am fost multumita, nestiind ca de la ele m-am pricopsit cu iritatii si 3 candidoze in 12 luni.

Absorbantele cu anioni se caracterizeaza prin banda anionica pe care o au si care intra in contact cu pielea. Aceasta banda este formata numai din anioni si are foarte multe efecte benfice asupra corpului nostru.

Anionii sunt antioxidanti si ajuta la mentinerea pH-ului in valori normale, impiedica dezolvtarea bacteriilor si lasa pielea sa respire, astfel evitand iritatiile, candidozele si infectiile vaginale si urinare.

Eu am incercat 2 tipuri de astfel de abosrbante: Lady Moon Anion si Biointimo. Pe primele, Lady Anion,  le gasiti la farmaciile de tip Plafar si am vazut ca Palafarul din Afi Cotroceni costa 17 lei, iar pe cele din urma la Dm-Market la 13-14 lei, eu le-am luat la o promotie cu 9 lei.

biointimo fatalady anion fata

 

Ce am observat eu in timpul folosirii:

  • iritatii deloc, chiar si in prima zi dupa epilare;
  • nicio urma de mancarimi, alergii sau iritatii;
  • zero mirosuri neplacute;
  • nu m-am patat nici in timpul zilei , nici pe parcursul noptii;
  • flux menstrual normal, nemodificat in vreun fel;
  • schimbare cam la 7 ore;
  • se fixeaza foarte bine pe slip si nu se indoaie in timpul miscarii;
  • candidoza nu a recidivat.

Un test comparativ intre absorbantele anionice Lady Anion si absorbantele Always gasiti aici.

Poate vi se pare putin mare pretul fata de absorbantele normale, dar isi merita investia din plin! Pe langa faptul ca  ne ajuta la evitarea unor afectiuni, au o putere de absorbtie FOARTE MARE! Eu am o sangerare abundenta in primele 3 zile ale menstruatiei si a fost nevoie sa le schimb la 7 ORE, NU 3 ca la absorbantele normale.

Un mare plus o sa-l acord pentru stratul din bumbac organicferit de clorul cu care alte absorbante sunt inalbite. Caest bumbac organic ne ajuta se ne mentinem pH-ul in parametri normali si ne fereste de mediile proprice dezvoltarii bacteriilor.

biointimo spatelady anion spate

 

 

Daca nu mi-ar fi sugerat medicul ginecolog sa renunt la absorbantele normale cred ca si acum m-as fi confrundat cu candidoza. De cand cu absorbantele anionice nu a mai aparut si nici nu mi-am mai colorat hainele cand am avut multe drumuri prin oras sau am stat multe ore la facultate.

Daca le-as recomanda!? Cu si guranta DA, mai ales domnitelor care se confrunta cu sensibilitate crescuta in acea zona, dar si celor care isi doresc o protectie sporita si cat mai sigura pentru sanatatea noastra.  Aceste absorbante anionice reprezinta o alternativa mult mai sanatoasa si mai BIO, de ce nu, a abosrbantelor pe baza de plastic in compozitie.

Voi ce absorbante folositi? Despre cele anionice ati auzit pana acum, le-ati folosi?

Va doresc o zi minunata,

XOXO,  Cossa