Pastila de Ras: Crezul Elevului

Buna dimineata, dragelor!

AM pregatit pentru voi o postare legata de nunti, dar nu reusesc sa adaug tot ce vreau. Cand ma hotarasc sa o public, ma razgandesc ca mi-am mai adus aminte de ceva….

Pana atunci, vreau sa va indulcesc putin ziua cu “Crezul Elevului” :)) poezioara pe care sper sa nu o aud si la elevii mei 😀

“Cred intr-una sfanta matematica

Materia tuturor notelor rele

Facatoarea tuturor problemelor

Dezlegate si nedezlegate

Si intr-una sfanta geometrie

Care din matematica se trage

Maine inainte de toate obiectele

Lumina-ntunecata

Si stiinta blestemata

Care de-o fiinta cu contabilitatea

Prin care toate s-au facut

Care pentru noi si a noastra suferinta

A reusit in scoala

Si s-a intrupat in manualele autorilor si spaima elevilor

Si-a reusit in zilele lui septembrie

Si-a incheiat un an intreg

Si-a inviat in prima zi dupa vacanta

Si s-a urcat la catedra

Sa oranduiasca pe cei trecuti in clasa urmatoare

Si slava sa judece pe cei slabi

A caror situatie nu a fost incheiata

Marturisesc intr-un sfert de ora

Copierea unei teze pentru a scapa de sfanta CORIGENTA!”

Sper ca v-am facut sa radeti, macar putin.

Va doresc un weekend superb si insorit! XOXo, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

One thought on “Pastila de Ras: Crezul Elevului

  1. AlinaGav. 19 March 2012 at 2:32 PM Reply

    ;)) Nu o stiam pe asta. Funny!

    Like

Leave a comment