Daily Archives: 10 July 2014

Salvarea picioarelor vine cu plasturii DermaPlast + Concurs

Nu ştiu voi cum sunteţi, dar eu aştept vara cu jumătate de suflet plin de bucurie şi cu jumătate plin de supărare. De ce supărare? Pentru că vara e sezonul sandalelor, dar ce mă fac eu, care am pielea foarte sensibilă şi mă pricopsesc cu bătături de la orice tip de încălţăminte?

Am încercat să port numai încălţăminte din piele naturală şi problema mea cu bătăturile s-a ameliorat, dar nu a dispărut. Nu mă mai trezesc cu băşici de 3 cm în diametru, dar tot apar şi tot deranjante sunt.

Mă dau cu tot felul de unguente pentru a grăbi cicatrizarea băşicilor, dar am nevoie şi de ceva care să mă ajute să previn apariţia lor.

pasturi anti basici derma plast

Pe la jumătatea lunii iunie am avut ocazia de a încerca plasturii DermaPlast. Au picat tocmai bine pentru că intenţionam să port nişte balerini noi şi sigur ar fi urmat răni, dar i-am folosit şi pe bătăturile provocate de sandalele de anul trecut pe degetul mic de la fiecare picior.

Am aplicat un plasture Dermaplast pe bătătură şi am plecat la drum. Vreau să vă spun cât se poate de sincer că de mult timp nu am mai simţit aşa confort, nu am mai simţit că mă ustura bătăturile de îmi dau lacrimile şi fac pipi pe mine! ♥ Rana s-a vindecat repede, cam în 3 zile şi asta fără să mă dau cu Bepanthen, căci ramasem fără şi am uitat să iau alt tub.

Plasturii DermaPlast au o culoare semitransparentă şi abia se observă, trebuie să te uiţi cu foarte mare atenţie pentru a-i observa la cineva. Ah, da, şi nu s-au dezlipit, deşi am mers pe jos cam 3 km şi mi-au transpirat tălpile ca la saună. Nu mi s-au iritat degetele de la picioarele de la purtarea lor şi nu am văzut vreo urmă de mâncărime.

plasturi dermaplast

Ce e aşa interesant la plasturii DermaPlast?

Plasturii DermaPlast creează un mediu umed la nivelul bătăturii sau veziculei. Studiile ştiinţifice demonstrează faptul că celulele epiteliale se înmulţesc mai repede în mediul umed. Prin absorbţia secreţiilor veziculei, hidrocoloidul conţinut în plasturi formează o peliculă de gel care asigură umiditatea plăgii. Ca urmare, procesul natural de vindecare este accelerat.

De ce v-aş recomanda DermaPlast?

  • Crează un mediu umed la nivelul veziculei sau bătăturii, ce stimulează vindecarea;
  • Ameliorează durerea şi reduce presiunea pe rană, prin efectul de “pernă”;
  • Sunt permeabili pentru aer, dar impermeabili pentru apă şi bacterii;
  • Se fixează perfect, fiind foarte puţin vizibili şi sunt foarte uşor de aplicat.

Plasturii DermaPlast sunt de mai multe feluri, detalii găsiţi aici şi pot fi cumpăraţi din farmacii. Preţul unei cutii cu 6 sau 8 plasturi este între 15 şi 21 lei.

Dacă aţi avut răbdare şi aţi citit articolul meu până la capăt, vin şi cu o surpriză pentru voi: un CONCURS ce are ca premiu două cutii de plasturi DermaPlast pentru Vezicule şi bătături şi o umbrelă de plajă.

Tot ce trebuie să faceţi este să daţi like paginii Cossa’s Cosmetics, share acestei postari şi să îmi lăsaţi un comentariu în care îmi spuneţi cu ce nume aţi dat like şi dacă şi voi aveţi probleme cu bătăturile provocate de încălţăminte si cu le tratati.

Concursul tine până pe 24 iulie şi câştigătoarea va fi aleasa prin tragere la sorţi.

Vă doresc mult succes şi să aveţi picioarele cât mai ferite de bătături!