Review: Tratament Leave-In cu Ulei de Argan de la Avon

În încercarea de a îmi menţine părul lung şi frumos cât mai mult timp am început să folosesc după fiecare spălare diverse tratamente leave-in, bazate în mare parte pe uleiuri hidratante.

Ce sunt aceste tratamente leave-in? Partic, un balsam sau un ulei light ce se aplică după spălare şi nu se clăteşte. Rolul unui astfel de tratament este de a proteja părul de distrugerile provocate de vând, soare, ultraviolete şi menţine vârfurile moi şi coama uşor de pieptănat.

Despre rutina de ingrijire a parului meu gasiti detalii dand click aici. 🙂

Anul trecut am primit de la mama Tratamentul Leave-in cu Ulei de Argan de la Avon, astăzi fiind ziua vedetă pentru el! 🙂

Descrierea oficială:

Tratament leave-in cu ulei de argan, provitamina B5 și vitamina E hrănește și repară păru uscat și deteriorat. Potrivit oricărui tip de păr cum funcționează: formulă îmbogățită cu ulei de argan din sudul Marocului, cunoscut pentru proprietățile de fortificare și hidratare a părului deteriorat. 93% dintre femei au declarat că și-au simțit părul sănătos și mult mai strălucitor imediat după folosirea tratamentului. ** Mod de folosire: aplicați câteva picături în palme și distribuiți uniform în părul umed. *bazat pe studiu de opinie **bazat pe un studiu de 1 săptămână pe 126 respondenți.

Mare mi-a fost încântarea când am deschis acest ulei, mai ales că îl tot admirasem prin catalog, dar am evitat să îl comand pentru că nu consumasem toată sticla de CHI Silk Infusion ( review aici ). Sunt convinsă că aţi observat că mi-a plăcut destul de mult, ţinând cont că l-aţi văzut la rubrica “Preferatele Lunii” în mai multe articole.

De ce mi-a plăcut tratamentul Avon Argan Oil?

  • Mi-a plăcut foarte mult modul de dozare! Are pompiţa şi îi acord un mare plus pentru că nu se iroseşte produs aiurea. L-am aplicat după fiecare baie pe părul umed, asta după ce am absorbit excesul de apă cu un prosop şi am lăsat părul să se mai usuce puţin.
  • Chiar după prima aplicare am observat că părul a devenit mai mătăsos şi mai fin la atingere. L-am pieptănat fără probleme şi buclele au rămas elastice şi cu un aspect natural şi sănătos :).
  • Mi-a plăcut şi faptul că lasă părul strălucitor şi netezit. Sunt certata cu câteva fire rebele şi tind să iasă în evidenţă când e umezeală în aer…. Am aplicat puţin din acest tratament şi pe partea de sus a părului, dar evitând rădăcina, şi relele nu au mai ieşit în evidenţă :D.
  • L-am aplicat pe toată lungimea părului şi nu am observat să îmi provoace încâlciri, ba dimpotrivă. Şuviţele nu s-au încurcat între ele şi nici nu mi-a îngrăşat părul, deşi m-am oprit cu aplicarea aproape de rădăcină. Nu încarcă şi nu mi-a lăsat acel aspect neplăcut de păr tern.
  • Nu ştiu ce să vă zic despre protecţia termică 😦. Deşi am mai folosit ondulatorul şi uscătorul de păr, nu am observat dacă protejează sau nu :(. Singurul lucru observat de mine a fost că vârfurile nu au capătat acel aspect de mătura după uscare.
  • Mirosul este destul de puternic, dar plăcut şi se păstrează câteva ore în păr. E ceva dulceag, o combinaţie între masca de păr cu fructe şi mirosul specific gamei Advance Techniques.

Ce nu mi-a plăcut?

  • Da, din păcate exista şi un NU…. Nu mi-a plăcut consistenţa sa. E un produs destul de lichid şi se consuma foarte repede. Eu am aplicat cam 3 pompiţe pe toată lungimea părului şi mi-a ajuns pentru vreo 7,8 spălări. 😦

Vine ambalat într-o sticlă de 30 ml la un preţ întreg de 28 lei. Prin cataloage l-am văzut şi cu 14 sau 18 lei. Mama ţin minte că a dat 16 lei prin septembrie 2013.

Lista de ingrediente pentru Tratamentul Argan Oil de la Avon:

Per total, e un produs ok, care disciplinează frumos părul şi îl lasă uşor de descurcat. Dacă nu aveţi mari probleme cu părul, îl puteţi încerca, mai ales pentru efectul de păr moale pe care îl lasă. Nu ştiu dacă o să-l cumpăr din nou, mai ales ca eu am nevoie de un tratament mult mai puternic hidratant, dar e pe lista celor mi-au plăcut. 🙂

Voi ce tratament leave-in folosiţi? Aţi încercat acest ulei-tratament cu Ulei de Argan de la Avon, ce alte produse Avon pentru aţi mai încercat?

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , , ,

9 thoughts on “Review: Tratament Leave-In cu Ulei de Argan de la Avon

  1. LauraElena 3 August 2014 at 1:00 PM Reply

    E foarte foarte bun uleiul asta de argan la Avon,il folosesc si eu de aproape un an de zile si in timp chiar se vad rezultatele 😀 (in general uleiul de argan e foarte bun pentru multe lucruri) Dar mie nu mi se pare ca se consuma repede,la mine se termina in 3-4 luni,chiar 5.. Bine,acum depinde si de lungimea parului. In concluzie,il recomand si eu 😀

    Like

  2. adebeibi 10 June 2014 at 9:17 AM Reply

    Tot ma gandeam sa mi-l iau si eu. Am gasit alte variante intre timp. Mi se pare ca s-a terminat cam repejor :-<

    Like

    • Cossa 10 June 2014 at 9:18 AM Reply

      Asta nu mi-a placut nici mie! Se consuma destul de repede, mai ales daca ai parul mai lung.

      Like

  3. Dee 17 April 2014 at 11:46 AM Reply

    Il am si e si-mi place foarte mult.
    Sunt foarte multumita de el. 🙂
    Pupici

    Like

    • Cossa 17 April 2014 at 11:48 AM Reply

      Asa zic si eu: e un produs bun pentru pretul pe care il are. Nu are extraordinar de multe uleiuri in compozitie, dar lasa parul disciplinat pana la urmatoarea spalare si nu il imbacseste.

      Like

  4. Dee's Boudoir 23 February 2014 at 1:14 PM Reply

    Nu l-am incerat dar merita luat in seama.E o varianta buna pentru cele care nu vor sa dea o avere pe alte uleiuri din comert. Multumim de info. Te pup!

    Like

    • Cossa 24 February 2014 at 9:12 AM Reply

      Nu e chiar un ulei ulei ,tinand cont de cantitatea de silicon din ingrediente, dar, cum zici si tu, e o alternativa a altor tratamente mai scumpe ce fac fix acelasi lucru.

      Like

  5. Ana-Maria Tatucu 22 February 2014 at 9:09 PM Reply

    Mie imi placea mult de la Avon serul portocaliu , anti-frizz, acum il folosesc din cand in cand pe cel verde :). Nu le retin numele neaparat, le stiu dupa culori :). L-am folosit si pe acesta cu argan si chiar mi-a placut.

    Like

    • Cossa 23 February 2014 at 8:56 AM Reply

      PE cel portocaliu nu il stiu 😦
      Si mie mi-a placut acesta, maia les ca lasa parul moale. Ma rog, lucru datorat siliconilro din compozitie. Dar paru,l arata bine dupa aplicare. M-a dezamagit pentru ca s-a consuamt repede 😦 Eu il aplic pe toata lungimea si s-a dus repede, in comparatie cu CHI, care m-a tinut 1 an si un pic.
      Acum am tot de la Avon serul pt varfuri deteriorate. Inca nu l-am desfacut, dar urmeaza! 😀

      Like

Leave a comment