Review: Gel Spumant de Curatare Sebium de la Bioderma


Dacă o citiţi pe frumoasablondă BeautyBarometer sunt sigură că aţi vazut mai pe toamna că m-a ales în urma campaniei “Testează şi tu!” să testez Gelul Spumant de curăţare Sebium de la Bioderma. Aici puteţi citi părerea mea după un test de 7 zile.

Acum o să vă povestesc experienţa mea după câteva luni de testare a acestui gel de curăţare Sebium.

Descrierea oficială a produsului:

• Formulat cu substanţe non-iritante, Sébium Gel Spumant curăţă delicat pielea.

• Sébium Gel Spumant reduce secreţia de sebum şi purifică epidermul datorită complexului sebo-reglator Fluidactiv®. De asemenea, reglează calitatea sebumului.

• Baza de curăţare fără detergent garantează o toleranţă oculară şi cutanată excelentă.

• Sébium Gel Spumant este non-comedogen.

gel sebium bioderma

Aşadar, este un gel de curăţare destinat tenului mixt sau gras, ce promite a ajuta în lupta cu apariţia sebumului şi cu coşurile inestetice şi dureroase.

  • Mi-a plăcut foarte mult faptul că este gel la aplicare, dar, pe măsură ce este masat pe piele se transformă într-o spumă cremoasă şi fină. Mirosul e aproape insesizabil , foarte discret. Nu ştiu dacă pot să îl asemăn cu ceva anume,dar e uşor dulceag.
  • Culoarea este un albastru marin, fiind şi foarte uşor de găsit şi de observat în farmacii.
  • Cu toate că este un gel de curăţare, consistenta nu îl lasă să se scurgă printre degete şi nici nu iese o cantitate mare din tub, aşa că se consuma destul de greu, eu având nevoie de o cantitate cât un bob de mazăre pentru a curăţa întregul ten.
  • Nu am observat să îmi provoace alergii, iritaţii şi coşuri. E un gel de curăţare care lasă tenul curat, iluminat şi cu un aspect sănătos.

 

  • Mi-a plăcut foarte mult şi faptul că nu usucă tenul în combinaţie cu exfoliant chimic şi nici nu-l îngraşă, astfel că tenul meu nu e nici deshidratat dimineaţa şi nici nu luceşte precum oglinda.
  • A trecut cu brio testul loţiunii micelare! Pentru a testa puterea unui produs de curăţare eu încerc produsul peste fond de ten, apoi revin cu o dischetă demachiantă îmbibata în loţiune micelara. Spre deosebire de alte produse, Gelul Spumant Sebium a lăsat tenul curat chiar şi cu un strat de fond de ten şi unul de pudră aplicate. Bineînţeles, am masat bine întreaga faţă pentru a curăţa tot. 🙂
  • Aplicat şi pe zona ochilor nu ustura şi nu mi-a provocat în niciun fel mici iritaţii în colţul extern. Curăţă destul de bine şi urmele de fard de pleoape şi sprâncene şi rimelul de pe gene, rămase un urma demachierii.
  • Nu lasă pielea lipicioasă şi nici parfumul nu se păstrează. După clătire tenul rămâne curat şi fresh! Poate par eu nebună, dar am senzaţia că îmi tenul mai light, porii mai curaţi! 😀
  • Eu am primit varianta de 100 ml într-un tub ce se dozează prin deschiderea capacului si apăsare pe tub. În farmacii l-am zărit la sticle cu pompiţa de 200 ml şi 500 ml. Cele la 200 ml sunt undeva între 30 şi 40 lei, iar cele mari, la 500 ml, am văzut că sunt cam între 50 şi 70 lei, depinzând de farmacie sau de magazinul online din care face achiziţia.

Lista de ingrediente:

Per total e un produs de curăţare care mi-a plăcut şi m-a mulţumit! Dacă m-ar întreba cineva dacă îl recomand, i-aş spune că da, mai ales dacă se confruntă cu ten gras sau mixt şi are tenul sensibil. 🙂

Voi folosiţi produse Bioderma, ce gama va place cel mai mult? Care e produsul vostru preferat pentru curăţarea tenului?

O zi minunată vă doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , ,

7 thoughts on “Review: Gel Spumant de Curatare Sebium de la Bioderma

  1. Corryy 15 May 2014 at 8:04 AM Reply

    L-am cumparat si eu saptamana trecuta si imi place mult! Lasa pielea curata si indeparteaza imediat machiajul de pe fata.

    Like

    • Cossa 15 May 2014 at 8:16 AM Reply

      Ma bucur ca ti-a placut si tie!

      Like

  2. […] de skin care m-am îndrăgostit iremediabil de Gelul de Curăţare Bioderma Sensibio ( review aici ). L-am folosit şi pentru a îmi curăţa tenul dimineaţa şi pentru a elimina urmele de machiaj. […]

    Like

  3. Raluca L.C. 24 February 2014 at 4:47 AM Reply

    Multumesc pentru review Cosmina! Chiar eram curioasa sa aflu pareri despre acest produs, pare unul de care tenul meu are nevoie.
    Pupici!

    Like

    • Cossa 24 February 2014 at 9:13 AM Reply

      Draga mea Rally, sa stii ca e un produs destinat curatarii care chiar nu mi-a provocat niciun fel de disconfort sau neplaceri. Lasa un usor feelind de ten “odihnit. 😀

      Like

  4. Ana-Maria Tatucu 22 February 2014 at 9:07 PM Reply

    Multumesc si ma bucur ca ti-a fost de folos acest produs :).

    Like

    • Cossa 23 February 2014 at 8:54 AM Reply

      Eu iti multumesc! :*
      Bioderma e o firma ce produse multe produse benefice tenului meu.

      Like

Leave a Reply

