Daily Archives: 7 June 2011

Recomandarea de azi, 7 Iunie 2011

Buna dimineata, dragele mele cititoare! Si da, pentru mine inca este dimineata, bia m-am trezit….. Si incep prin a-mi cere scuze ca nu am scris nimic in ultimele saptamani, dar sesiunea ma “omoara”. Si mai am inca 3 examene…

Of of… ce sa facem!?…. Trecem noi si peste sesiune, macar cu gandul ca a venit vara ne mai distantam de stres!

Astazi m-am gandit sa va recomand un produs pe care eu il folosesc in fiecare vara cand nu am timps a merg la plaja!

Asadar, recomandarea mea de astazi este Spray autobronzant Sol Golden. Este un spray usor de aplicat, ce confera o nunta naturala si nu usuca pielea. Rezultate apar repede, chiar la 2,3 ore dupa aplicare!

Va doresc o zi cat mai placuta si cu mult soare!!

Spray autobronzant Sol Golden

Spray autobronzant Sol Golden