Happy Mom – un concept pentru mamici


Buna ziua, dragile mele!

Imi pare tare rau ca nu apuc sa postez mai des 😦 …. Idei sunt, materiale sunt, timpul imi cam lipseste. Bebe Filip creste si doarme tot mai putin ziua si ploaia nu ma lasa deloc sa fac poze pentru articole.

Astazi vin cu un articol care le-ar ajuta pe viitoarele mamici si chiar si pe mamicile care alapteaza. Stiti sentimentul ala ciudat din ultima luna cand ai impresia ca toate hainele te strang, se aseaza aiurea si ti-ai dori sa stai in pijama toata ziua!? Va spun din propria experienta ca acest sentiment domina si pe perioada alaptarii.

Cel mai comod e sa folosim hainute pentru alaptat, caci e mai rapid sa deschizi nasturii sau fermoarele de sus decat sa ridici bluza, dar ce te faci cand gasesti greu bluze de genul asta si dai doar de pijama? Stiu eu: cumperi rochia/camasa de noapte Happy Mom.

Ce este aceasta imbracaminte Happy Mom?

“Rochia e un concept, nu este chiar o rochie in adevaratul sens al cuvantului. Rochia Happy Mom este o tinuta pentru casa in care mamele sa se simta comod, sa fie frumoase si sa nu se simta ca si cum ar sta intr-o pijama toata ziua ( pentru ca eu personal am stat in pijama, acasa, aproximativ 3 saptamani si cunosc multe mame care au avut aceeasi tinuta dupa nastere ).” Alina Codrean, mamica si creator Happy Mom

colaj-happy-mom

sursa foto: happymom.ro

Materialele din care este croita rochia-camasa sunt cat mai naturale si calitative, justificand astfel pretul, care nu mi se pare asa mare pentru o rochie vesela, colorata, din bumbac, durabila si foarte utila. E o mica investitie! Pe lateral are capse, nu nasturei nazdravani, care se deschid cand nu trebuie sau care se imprima pe pielea bebelusului cand il luati in brate.

Alina face de la 0 aceste rochii, adica ea le croieste, le coase, face tipare. Pe pagina de Facebook si pe site gasiti modelele disponibile si modalitati de a plasa  o comanda. Am reusit sa aflu ca vom putea gasi cat de curand pulovere pentru alaptat si fuste pentru gravide. Ba chiar coase si articole pentru bebelusi! 🙂

Sper ca v-am ajutat cu acet articol, mie mi se pare mai mult decat utila rochia Happy Mom. Voi ati alaptat, ce fel de haine ati folosit? Ati gasit in magazine astfel de lucrusoare?

Va pupam,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

