Clatuu -Un nou aparat pentru un corp mai frumos


Nu am luat eu foarte mult in greutate in cele aproape 35 de saptamani de sarcina, dar vreo cateva kilograme s-au strans si nu as dori sa raman cu ele dupa nastere.

Stiti, v-am tot spus ca mereu am avut probleme cu greutatea si tot incerc sa o tin sub control, chiar daca nu imi iese mereu. SI nu mai zic de celulita….. Nu m-a ocolit, ba chiar s-a instalat si mai bine in primele 4 luni de sarcina, cat am luat Utrogestan.

Acum vreo luna am primit o notificare de la echipa Top Line in care ma anuntau ca au adus un aparat nou in Romania, foarte interesant pentru remodelarea corporala, numele lui fiind CLATUU.

Clatuu remodeleaza corpul, iar procedura nu este dureroasa si nu necesita timp de recuperare. Aparatul, unic in Romania, are doua tipuri de aplicatoare, cel plat pentru stratul adipos redus si cel cu manipol curbat, pentru tesutul adipos dezvoltat, care se regaseste pe abdomen, spate sau solduri.

Sistemul controlat de racire al Clatuu are rezultate pe termen lung, imbunatatind fermitatea pielii si textura sa, remodeland corpul si reducand depozitele de grasime.

Clatuu

Efectul este vizibil la 3 saptamani de la realizarea tratamentului, iar rezultatul final se instaleaza la 12 saptamani de la realizarea procedurii.
Tratamentul reduce tesutul adipos prin inghetare la -9°C si ajuta sistemul lipidic al organismului sa elimine in mod natural grasimea.
Odata distruse prin cryo terapie, adipocitele nu se mai regenereaza, mentinandu-se in timp rezultatul obtinut.

Asadar, un aparat foarte interesant cu promite sa aduca rezultate asemanatoare cu liposuctia, lucru pe care sper a il si faca. Abia astept parerile, caci e foarte tentant, mai ales pentru o mamica! 🙂

Voi ati auzit de Clatuu, v-ar tenta sa il incercati? Va plac tratamentele pentru remodelare corporala, ati avut rezultate pana acum? Nu va feriti sa imi recomandati astfel de tratamente eficiente, o sa am nevoie! 🙂

PS:La multi ani de Sf. Ilie!

Va imbratisez cu drag,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

Leave a Reply

