3 de la Gerovital Happiness


Nu au trecut nici 2 luni de când am sărbătorit a 25-a primăvară din viaţa mea! ❤ Ştiţi şi voi cum sunt zilele de naştere…. mesaje, telefoane de la cunoştinţe şi tot neamul cu care nu ai mai vorbit de luni întregi, dar te sună şi te ţin cu telefonul la ureche circa 30 de minute, întrebând de 3 ori ce faci,cum e la serviciu şi (mai nou!) dacă şi cât de des mişca bebe în burtica.

Nimic de zis, e frumos să fii în centrul atenţiei, nu neg că mi-a plăcut! 😀 Şi mai e şi partea în care mai primeşti şi mici cadouri. Printre punguţele cu diverse chestii se află şi o cutiuţă colorată de la Gerovital. Foarte curioasă, am desfăcut-o să văd ce conţine. Era vorba despre kit-ul pentru îngrijirea tenului problematic cu extract de afine din gama Happiness.

Cutia contine:

gerovital happiness afine

  • Gel spumant demachiant;
  • Cremă matifiantă Hidratantă;
  • Ser antiimperfectiuni.

Care dintre produse mi-a placut si de ce? Cititi mai jos!

Gelul spumant demachiant

gerovital happiness fluid demachiant

  • nu usucă tenul, nu îl irită, curăţă foarte bine, fiind nevoie doar de o dischetă cu loţiune micelara pentru a curăţă tot;
  • mirosul este foarte slab şi plăcut, nu irită ochii;
  • preţul este foarte ok, în jur de 10-12 lei şi se găseşte în hypermarket, supermarket şi magazinele mici cu cosmetice.

Crema matifiantă Hidratantă

gerovital happiness crema matifianta hidratanta

  • nu mi-a provocat iritaţii sau alergii;
  • nu îngraşă tenul şi nu îl usucă şi îşi menţine efectul matifiant întreaga zi;
  • după aplicare, tenul se simte fin la atingere şi deloc uscat;
  • preţul este foarte bun, aproximativ 16-17 lei.

Serul antiimperfectiuni cu efect de iluminare

gerovital happines ser anti imperfectiuni

  • este singurul produs pe care nu l-am deschis, deoarece am şi BHA şi Effaclar Duo deschise pe care le folosesc în prezent;
  • sunt un pic reticentă în privinţa lui, deoarece conţine alcool şi tenul meu nu reacţionează tocmai ok la acest ingredient, mai ales în perioada sarcinii, când am zile cu erupţii pe ten şi nevoie de ceva cu efect sigur.
  • preţul e de aproximativ 19 lei.

Concluzii?

Cele 3 produse din gama Gerovital Happiness merită atenţia noastră! Preţurile sunt foarte bune şi efectul produselor foarte bun, nu m-aş fi aşteptat să fiu atât de încântată de Gelul Dmachiant şi Crema Matifiantă. 🙂 Sper să mai descopăr astfel de produse interesante de la Farmec şi să vă anunţ şi pe voi despre ele. Aici gasiti opinia mea despre produsele din gama Derma.

Voi folositi produse Farmec/Gerovital? Ce v-ar placea sa incercati din gama lor de produse?

Va imbratisez cu drag,

XOXO, COssa

 

Tagged: , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “3 de la Gerovital Happiness

  1. Rokolla 9 May 2016 at 8:58 AM Reply

    Nu am folosit aceste produse dar descrierea suna bine si le-as incerca pe toate

    Like

  2. Mădă 7 May 2016 at 10:20 AM Reply

    Nu am incercat nimic din aceast agama, dar ma tenteaza crema matifianta. xoxo

    http://lifestylesem.blogspot.ro

    Like

    • Cossa 7 May 2016 at 11:16 AM Reply

      Merita sa ii dai o sansa

      Like

Leave a Reply

