Oferte la cosmetice in farmacii


Buna ziua, dragile mele cititoare!

Stiu ca a trecut foarte mult timp de cand nu am mai scris ,dar nu v-am uitat si nici nu mi-a trecut interesul fata de blog, doar ca am trecut printr-o perioada solicitanta, aglomerata si plina de schimbari. Daca o sa am timp, poate o sa va povestesc cum au decurs ultimele luni pentru mine si ce veste minunata am primit! 🙂

reduceri1

Acum vin cu un mic articol despre ofertele la cosmetice din farmacii. Am tot umblat zilele trecute prin oras dupa o reteta si am vazut cateva produse interesante si la un pret foarte bun. Mi-au atras atentia:

Farmacia Dona:

Bioderma Hydrabio Legere – 36,85 lei;

Bioderma Hydrabio Rich – 36,85 lei;

Bioderma Hydrabio ser – 40,37 lei;

Cremele de maini Elmiplant – aprox. 6,5 lei;

La Roche Posay Ciclaplast – 34, 06 lei;

Sanosan Sampon pentru copii – 7,99 lei.

 

Farmacia Tei:

Numismed Crema de fata cu Uree 5% – 32 lei;

NumisMed Gel de spalare cu Uree 5% – 14,40 lei;

Alevia Suc organic de Aloe Vera – 42,30 lei.

+ preturi bune la produsele Ziaja 

 

Farmacia Catena:

Gerovital H3 Derma – reducere 20%;

Chicco Dezinfectant – 24,2 lei;

Vichy Purete Thermale – 44,4 lei.

 

La Farmacia Punkt au niste preturi foarte bune, fac concurenta celor de la Belladonna si Farmacia Tei. Am cumprat ieri Utrogestan cu 23 lei, cel mai mic pret gasit in Bucuresti. Din pacate, site-ul nu functioneaza si nu va pot spune ce au la oferta. Promit sa revin cu un update! 🙂

Eu,recunosc, inca nu m-am hotarat ce as vrea. Stiu sigur ca imi trebuie o crema de fata hidratanta, dar lejera si o crema de maini. Ma tenteaza Hydrabio de la Bioderma si cremele Elmiplant.

Voi pe ce ati pus ochii, intentionati sa cumparati ceva cosmetice in perioada aceasta?

Va doresc o zi minunata,

XOXO, Cossa

 

 

Tagged: , , , , , , ,

3 thoughts on “Oferte la cosmetice in farmacii

  1. Mihaela Pojogu 18 January 2016 at 2:20 PM Reply

    Eu nu am mai intrat de mult timp intr-o farmacie, dar am citit cu interes informatiile furnizate de tine. Multam.
    pupici

    Like

  2. Welcome back! Bioderma cu SPF la 50% reducere in sensiblu.

    Like

  3. Min Nio 17 January 2016 at 2:10 PM Reply

    Eu am luat de la Sensiblu 2 creme Bioderma photoderm max (parca?) cu cate 26 lei/bucata. Si acolo au oferte foarte misto

    Like

Leave a Reply

