Recenzie: Ugly Love by Colleen Hoover


Buna ziua, dragile mele cititoare!
Intrerup linistea blogului pentru a va face cunostinta cu o carte foarte frumoasa si demna de citit!
Nume: Ugly Love
Autor: Colleen Hoover

ugly-love

sursa: https://sparklingbooks.wordpress.com

Cum m-am intalnit cu Ugly love?

Acum cateva zile eram foarte trista dupa ce terminasem de citit Grey ( 50 Shades told by Christian Grey ), asa ca am inceput sa rasfoiesc Pinterest-ul pentru a vedea daca lumea recomanda ceva asemanator. Scormonind pe acolo, dau peste Ugly Love de Colleen Hoover. Hmmm…. Numele mi-a sunat bine, dar oare si povestea?
Am descarcat repede cartea in format pdf ( shh, please, e secret ce am facut! ) si m-am apucat de lecturat. Ei, si am lecturat, si am lecturat…. Greu mi-a fost sa ma opresc! In 2 zile si un pic am dat-o gata!
Care e povestea din Ugly Love?
Nu vreau sa dezvalui prea multe pentru ca as vrea sa va fac curioase si sa o cititi si voi, dar va spun mai pe larg. Ca si in 50 Shades, e povestea dintre 2 tineri frumosi si detepti, care se indragostesc. Dar dragostea asta e cu nabadai….
Tot pe principiul “el vrea sex, dar ea mai mult” eroina, Tate, accepta sa aiba un fel de relatie bazata NUMAI pe sex cu sexy – pilotul Milles. Zis si facut, numai ca nu ii iese! Ajunge sa aiba sentimente fata el, el e cam grosolan si o refuza complet, spunandu-I ca nu au un viitor impreuna si sa nu aiba asteptari de la el, doar sa urmeze 2 reguli simple: nu intreaba despre trecutul lui si nu spera la un viitor alaturi de el.

36452993ff00300ed73d2b625790ed42
O sa cititi la inceput ca Milles e beat turta la usa apartamentului in care Tate trebuie sa intre si tot spune ceva de Rachel. Despre ea nu o sa va povestesc, doar va spun ca ea e oarecum motivul pentru care Milles se frereste de sentimente si considera iubirea un lucru urat.

images (1)
Sunt femeie si a fost un capitol in care Milles ii spune lui Tate “Rachel” in timp ce fac sex, vai, ce i-as fi tras doua palme peste fata! Se pare ca eroina noastra e mai calma si isi revine prin lacrimi si suspine. Da, un magar, un adevarat nesimtit! L-as fi lasat acolo cu tot cu ochii lui frumosi!…. Niciodata nu o sa merite cineva un astfel de lucru, indiferent ce ar fi facut. Noroc ca aici e vorba despre fictiune!
De ce mi-a placut asa mult?
Da, mi-a placut foarte mult, desi au fost capitole in care i-as fi luat de urechi pe amandoi! Mi-a placut foarte mult faptul ca Tate nu a renuntat la Milles si mi-a placut si mai mult faptul ca Milles s-a schimbat complet si s-a acceptat!
La final am inteles ca, de fapt, Milles e un om sensibil cu o incarcatura emotionala mare si care a suferit enorm. Suferintele emotionale lasa intotdeauna cele mai adanci rani!
Per total, Ugly Love e o poveste de dragoste placuta, captivanta si interesanta! Va recomand cu drag sa o cititi. Daca nu aveti ce face intr-un weekend, e tocmai potrivita, o sa va placa foarte mult si partea romantic si partea psihologica. 🙂 Daca nu o gasiti, lasati-mi mail si pot sa v-o trimit in format PDF, dar in engleza.

Voi ce carti ati mai citit in ultima vreme?

PS: In febraruei 2016 se anunta si un film. Va las mai jos promo-ul:

O zi superba,
XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

