3 produse Gerovital de care m-am indragostit!


Imi place sa sustin Romania si incerc sa fac acest lucru prin a folosi si produse cosmetice produse in mica noastra tara. Acum cateva luni, datorita frumoasei BeautyBarometer am dat nas in nas cu 3 produse Gerovital din gama Derma+.

gerovital h3 3 produse

Initial, nu m-au atras atat de mult din punct de vedere vizual. Ambalajul alb parea mult prea simplu si clasic fata de alte produse pompoase din baia mea, dar nu am vrut sa fiu superficiala si le-am acordat o sansa!

Primul produs care mi-a placut la nebunie este Crema-masca calmanta si regeneranta. Un fel de produs 2 in 1, ce poate fi folosit ca si crema de fata sau ca masca. Eu am testat-o in ambele moduri si mi-a lasat o impresie buna! Textura e usor densa, nu lasa pelicula grasa si nu incarca tenul. Mi-a fost prieten de nadejde in perioada geroasa! ♥

gerovital derma+ masca hidratanta face mask

Al doilea produs este Fluidul pentru demachiere – un produs lejer cu o textura intre cremos si fluid. Mi-a placut foarte mult ca nu irita ochii si nu ma ustura deloc zonele sensibile! Curata foarte bine si fondul de ten si rimelul si nu lasa senzatia de piele uscata sau de gras.

Al treilea, dar nu cel din urma, vine produsul meu preferat si al sotului: Samponul pentru scalp sensibil. Eu am probleme destul de rar cu scalpul, insa iarna fac cojite din cauza caciulii, dar sotul meu are perioade in care matreata il invadeaza destul de rau! Asa ca i-am acordat amandoi o sansa acestui sampon si bine am facut! Textura cremoasa si parfumul discret lasa scalpul curat, nu irita si ii confera parului un luciu frumos si natural! Il folosim in continuare si va spun cat pot de sincer ca matreata si mancarimea nu au mai aparut. Trebuie sa il incercati si voi!

Produsele Gerovital pot fi comandate de pe siteul farmec sau cumaprate din magazine si farmacii. Preturile recomandate sunt: Crema-Masca aprox. 37 lei, Fluid Demachiant aprox. 30 lei, Samponul aprox. 35 lei.

Ce parere aveti despre produsele Gerovital, ati incercat ceva pana acum?

O vreme superba va doresc,

XOXO, Cossa

PS: Daca vreti review despre produsele de mai sus, va rog sa imi spuneti! 🙂

2 thoughts on “3 produse Gerovital de care m-am indragostit!

  1. […] mai descopăr astfel de produse interesante de la Farmec şi să vă anunţ şi pe voi despre ele. Aici gasiti opinia mea despre produsele din gama […]

    Like

  2. anastasiias 26 June 2015 at 10:50 AM Reply

    I didn’t try anything from their new Derma line but I tried several products from this brand.

    Like

Leave a Reply

