TAG: The Very Inspiring Blogger Award


Bună, dragile mele!

Sper că nu m-aţi uitat…. Eu nu v-am uitat, mi-a fost dor de voi, de blog, mi-a fost dor să scriu şi să împărtăşesc cu voi experienţele cu cosmeticele mult iubite! 🙂 Am traversat o perioadă foarte aglomerată, o răceală urmată de pneumonie şi mult stres, dar am forţe proaspete acum!

Îi sunt datoare dragei Ira cu un Tag, aşa că nu o să pierd vremea cu plictiseli şi trec la treabă!

Provocarea tag-ului “The Very Inspiring Beauty Award” este să vă enumăr 7 lucruri despre mine:

  • Îmi plac rochiţele la nebunie, am peste 20 în garderobă, dar prefer la întâlnirile din oraş să optez pentru jeanşi. Nu ştiu de ce, dar mă simt incomod într-o rochie la o ieşeală cu fetele..

 

  • Îmi place salata de sfeclă şi o mănânc la orice oră a zilei! De la micul dejun până la cină aş fi in stare să mănânc numai sfeclă;

 

  • După ce am scris articolul de aici  în care vă anuntm că am renunţat la fumat am început să fumez… Mare eşec, s-a lăsat cu gastrita, stări de vomă şi dureri de cap. Acum e definitivă treaba, vă promit sincer!
  • Am început să fiu mult mai tolerantă şi mai deschisă către propunerile celor din jur;

 

  • Nu port tocuri mai mari de 4-5 cm. Nu sunt înaltă şi am picioarele groase, dar am o gleznă ciudată şi mă împiedic de cea mai mică pietricică dacă sunt pe tocuri, par o rata încălţată, aşa că las tocurile pentru fetele curajoase;

bbv

  • Deşi pare greu de crezut, nu mai simt nevoia să cumpăr farduri şi creme în exces, fie ele şi ieşite de 2 minute în magazine. Am devenit cumpătată şi iau acasă doar strict ce îmi trebuie!

 

  • Şi ultima, dar nu cea din urmă: am fost ieri la controlul oftalmologic obligatoriu şi ghiciţi ce!? Mi s-au mărit dioptriile destul de mult! Se pare că vom avea ochelari noi! 🙂

Voi ce mai faceţi, cum vă petreceţi seara de sâmbătă?

Numai bine vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram.

Tagged: , , , , ,

6 thoughts on “TAG: The Very Inspiring Blogger Award

  1. excursii scolare 18 February 2015 at 3:42 PM Reply

    ador salata de sfecla! ma bucur ca ai revenit!

    Like

  2. Rokoll@ 15 February 2015 at 11:44 PM Reply

    Eu am ieșit împreuna cu sotul si câțiva prieteni. A fost frumos doar ca duminica asta a fost tare monotona

    Like

    • Cossa 16 February 2015 at 8:38 AM Reply

      Sper ca v-ati distrat si ai bateriile pline pentru o saptamana noua! :*

      Like

  3. SElena 15 February 2015 at 2:23 PM Reply

    Bine ai revenit! Ma bucur ca acum esti bine, sanatoasa. E foarte bine ca iti place salata de sfecla, e foarte sanatoasa. Mie nu-mi prea place, dar o mananc pentru ca stiu cat este de buna pentru organism. 🙂

    Like

  4. mi-ai facut pofta de salata! 🙂

    Like

    • Cossa 15 February 2015 at 8:37 AM Reply

      :)) Pofta buna, Claudia!

      Like

Leave a Reply

