Concurs: Momente de rasfat cu l’Erbolario


L’Erbolario este un brand pe care l-am descoperit curând, dar care m-a surprins plăcut!

l’Erbolario este o firmă ce îşi respectă consumatorii, având ca materii prime în producerea produselor doar ingrediente naturale. Mare mi-a fost bucuria să aflu că produsele cosmetice produse de ei au ingrediente că uleiurile vegetale, diverse ape de flori sau chiar sucuri din plante. Produsele pot fi gasite in lantul de farmacii SENSIblu.

Într-o lume în care poluarea şi chimicalele dăinuie, nu e bună şi o “gură” de naturaleţe?! Eu zic că da, că pielea noastră are nevoie şi de câte un moment de răsfăţ plin de daruri de la Mama Natură!

După Crăciun şi Revelion, l’Erbolario mi-a făcut o surpriză: am primit un spumant de baie cu un miros divin de citrice Accordo Arancio ♥ şi o mini agendă, perfectă pentru notat tot ce este important.

concurs l'erbolario

Accordo Arancio este o gamă de produse ce are la baza extractele de portocală, mandarină şi fructe de physalis. O gamă de care vă puteţi bucura şi în zilele caniculare in care căutăm un strop de răcoare sau chiar iarna, când atmosfera sărbătorilor ne cuprinde în mod inevitabil.

Şi avem şi o mică surpriză pentru voi: puteţi câştiga şi voi un premiu ca al meu. Tot ce trebuie să faceţi este să îmi lăsaţi un comentariu în care să menţionaţi:

– De ce vă doriţi acest premiu;

– să daţi share pe FB/Twitter şi să lăsaţi link-ul de share.

Concursul începe astăzi şi se termină pe 28 ianuarie. Câştigătoarea va fi anunţa şi pe blog, şi pe pagina de Facebook a blogului.

Vă doresc mult succes şi o zi cât mai frumoasă!

XOXO, Cossa

Later edit: Castigatoarea este Bianca Rogoveanu. Felicitari, draga mea!

Tagged: , , , ,

26 thoughts on “Concurs: Momente de rasfat cu l’Erbolario

  1. Ana-Maria Gurgu 21 January 2015 at 4:47 PM Reply

    Imi doresc acest premiu pt ca n-am testat nici un produs al acestui brand, iar beneficiile extractelor de portocala ma incanta.
    Share: https://www.facebook.com/Dulcikanik1.veve/posts/937760819587626?pnref=story

    Like

  2. Seceleanu Cristina 20 January 2015 at 1:37 PM Reply

    Imi doresc acest premiu intrucat as fi incantata sa folosesc spumantul de baie L’Erbolario si agenduta! Multumim pentru concurs!

    Like

  3. Monika Erzsebet 19 January 2015 at 6:37 PM Reply


    Imi doresc mult acest premiu deoarece nu am incercat niciun produs de la l’Elborario si as dori mult sa incerc deoarece am auzit ca sunt niste produse de calitate.

    Like

  4. Mary_LENA 19 January 2015 at 1:56 PM Reply

    Imi doresc acest premiu pentru ca nu am incercat niciodata produsele L’Erbolario si pentru ca sunt produse realizate doar cu ingrediente naturale (ceea ce gasesti destul de rar)

    Like

  5. Adyna_RADU 18 January 2015 at 6:32 PM Reply


    FB ADINA RADU
    iMI doresc aceste produse pentru ca am citit review-uri pozitive despre ele dar nu am avut inca ocazia sa le incerc si eu si sunt taaare curioasa daca imi plac si mie la fel de mult ca fetellor la care am citit reviewuri

    Like

  6. Dulce Ale 18 January 2015 at 9:32 AM Reply

    share: https://www.facebook.com/dulce.ale.5/posts/803231006417308?pnref=story, pentru ca iubesc portocalele iarna, iar aceasta gama de produse mi ar oferi o doza de rasfat suprem!

    Like

  7. Victoria Vicky B 17 January 2015 at 11:00 PM Reply

    Share: https://www.facebook.com/victoria.vickyb/posts/1527263154201402
    Imi doresc aceste produse, in special spumantul, pentru ca nu l-am mai incercat, si poate, cu putin noroc, o sa reusesc… Produsele lor sunt aromate si calitative, Imi doresc sa incerc, sa ma rasfat cu acest premiu!

    Like

  8. ene maria 16 January 2015 at 9:08 PM Reply

    Buna! share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=342096955978374&id=100005342163092&pnref=story Imi doresc acest premiu pentru ca nu am folosit niciodata produse L’Erbolario si sunt curioasa cum sunt!

    Like

  9. biancarogoveanu 16 January 2015 at 8:57 PM Reply

    Pentru ca produsele L’Erbolario sunt exceptionale, am avut crema de corp Papavero si m-am indragostit iremediabil de ea, pacat ca a fost o editie limitata.
    Mi-ar placea sa incerc acest produs, imi plac mirosurile fresh, mediteraneene!

    https://mobile.twitter.com/BiancaRogoveanu/status/556162667229224960

    Like

  10. Mere Verzi 16 January 2015 at 8:36 PM Reply

    Share: https://www.facebook.com/merreverzi/posts/1588790484673458
    Mi-l doresc deoarece nu le-am mai incercat niciodata, de fapt niciun produs de la aceasta firma. Stiu ca sunt produse deosebite, spumantele sunt foarte calitative, au arome imbietoare si mi-as dori sa am si eu parte de un mic rasfat cu acest premiu special. 🙂

    Like

  11. Claudia Simion 16 January 2015 at 5:32 PM Reply

    Share:https://www.facebook.com/claudia3187/posts/10153024801399805?pnref=story
    Imi doresc acest spumant, deoarece imi plac mult produsele L’erbolario, am incercat pe parcursul timpului o gama mai larga de produse, unele intregi,altele doar mostre si pot spune ca sunt incantata de ele. Iar agenda e numai buna de planificat task-urile.

    Like

  12. Florescu Petria 16 January 2015 at 1:22 PM Reply

    https://cossasblog.wordpress.com/2015/01/15/concurs-momente-de-rasfat-cu-lerbolario/
    Imi doresc foarte tare acest premiu pentru ca miroase nemaipomenit,ingredientele sunt naturale si este o marca de renume(deci nu ma va dezamagi)

    Like

  13. Barcer Mihaela 16 January 2015 at 12:14 PM Reply


    imi doresc acest premiu, deoarece, pana acum, nu am testat nici un produs L’Erbolario si mi-as dori, mai ales pt aroma de citrice

    Like

  14. Voinea Cristina Ramona 16 January 2015 at 11:27 AM Reply

    Multumim de concurs. Imi doresc acest premiu pentru mama mea, care isi va sarbatori curand ziua de nastere.
    Link share: https://www.facebook.com/cristina.voinea.33/posts/705019842952723?pnref=story

    Like

  15. Voinea Cristina Ramona 16 January 2015 at 11:26 AM Reply

    Multumim de concurs

    Like

  16. Gavriloi Adina 16 January 2015 at 10:52 AM Reply

    Îmi doresc premiul în primul rând pentru frumoasa agendă care ar încăpea perfect în geanta mea și apoi pentru spumantul care înseamnă multe momente de răsfăț și care cred că miroase delicios.

    Share: https://www.facebook.com/adinamirabela.gavriloi/posts/837095586333439?pnref=story

    Like

  17. Pop Aurelia 16 January 2015 at 8:21 AM Reply

    Imi doresc acest minunat premiu din motivul ca nu am incercat inca si din auzite este buna si find si eu femeie imi doresc sa o incerc find de fire curioasa.multumim de acest minunat concurs, fb.pop aurelia
    share.https://www.facebook.com/pop.aurelia.5/posts/708133425960456?pnref=story

    Like

  18. Simo Simonica 15 January 2015 at 10:42 PM Reply

    Imi doresc si eu premiul pentru ca imi place aroma de citrice, cred ca ar deveni unul dintre produsele mele preferate 🙂
    https://www.facebook.com/SIMONICAS

    Like

    • Cossa 15 January 2015 at 11:23 PM Reply

      Simona, trebuie sa lasi linkul shareului ,nu catre profilul personal.

      Like

  19. Ivan Janeta 15 January 2015 at 7:59 PM Reply

    Share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/364469097010998?pnref=story
    Imi doresc acest premiu pentru ca nu am incercat aceste produse dar am auzit de ele si mi-as dori sa le pot incerca si agenda imi este de folos la birou pentru notitele si insemnarile importante.

    Like

  20. Nicoleta Alexandra 15 January 2015 at 5:10 PM Reply

    Imi doresc acest premiu pentru ca nu am folosit niciodata produse L’Erbolario si sunt curioasa cum sunt!
    Share: https://www.facebook.com/nicoleta.alexandra.5099/posts/1541533009457644

    Like

  21. Alina Sampetru 15 January 2015 at 3:59 PM Reply

    Imi doresc acest premiu pentru ca am auzit cat de bune sunt produsele LErbolario desi nu le-am incercat niciodata, iar aroma de citrice este preferata mea. Imi aduc aminte cand eram mica am primit de la o prietena Malizia Bon Boon cu miros de mandarine sau portocale. A fost aroma mea preferata. Mi-ar placea sa descopar acel miros si in produsele L’Erbolario. Si agenda mi-o doresc pentru ca sunt cam uituca si vreau sa imi scriu cand mai organizezi concursuri sa nu uit sa particip.
    Share: https://twitter.com/alwssa12/status/555724950498463746

    Like

  22. Sofia Raluca Ene 15 January 2015 at 3:34 PM Reply

    Buna!
    Imi doresc acest premiu pentru ca doresc sa testez si eu produsele din marca L’Erbolario, mai ales ca ne-ai informat ca au in compozitie doar ingrediente naturale.
    In plus sunt mare fana a produselor ce contin extractele de portocala si mandarina pentru ca mi se par foarte racoritoare :).
    Share pe FB: https://www.facebook.com/sofy.ene.104/posts/1530816577185999?pnref=story
    Multumim pentru concurs!

    Like

  23. Nicoleta Agache 15 January 2015 at 1:13 PM Reply

    Imi doresc acest premiu, pentru ca nu am avut ocazia sa incerc aceste produse si am auzit lucruri bune despre ele.
    share:https://www.facebook.com/nicoleta.agache/posts/784568721634522?pnref=story

    Like

  24. candrea nadia alina 15 January 2015 at 11:25 AM Reply

    Buna!


    Imi doresc enorm de mult un spumant de baie pentru un plus de rasfat, mai ales daca este cu arome de citrice! I love it!!!
    Multumesc pentru sansa!

    Like

  25. Coman Monica Nicoleta 15 January 2015 at 10:33 AM Reply


    Imi doresc acest premiu pt ca nu am incercat niciodata aceasta gama de produse si pt ca ador baile fierbinti cu multa spuma iar agenda este necesara oricarei persoane care are un program incarcat ca al meu.Multumim pt minunatul concurs

    Like

Leave a Reply

