Trei produse indispensabile in ingrijirea tenului


Când vine vorba de îngrijirea tenului discuţiile sunt interminabile. Suntem oameni diferiţi şi fiecare are un anumit tip de piele şi anumite probleme sau sensibilităţi, dar cam toţi şi toate avem măcar un produs destinat aceluiaşi lucru.

Eu am un ten mai problematic cu o tendinţă spre acnee, pori dilataţi, dar şi sensibil la unele ingrediente cosmetice. De acnee am reuşit să scap după câţiva ani de chin şi încercări, dar tendinţa de îngrăşare nu a dispărut, cum nici comedoanele. Am încercat tot felul de produse cosmetice de la mărci mass market până la high end – foarte puţine m-au ajutat, ba chiar le număr pe degete.

3 produse pentru ingrijirea tenului skin care

După ce am descoperit produsele fără iritanţi şi alcool m-am oprit asupra a 3 produse pe care nu le-aş mai înlocui niciodată.

1. Pentru tratarea comedoanelor/acneei:

De 3 ani de zile a apărut în viaţa mea exfoliantul chimic cu BHA 2% de la Paula’s Choice. ♥ Am început prin a-l folosi la 3 zile, acum e nelipsit din rutină de seară! Îl aplic pe tenul demachiat şi curăţat şi îl las să acţioneze cam 15 minute, apoi continui cu celelalte produse. Bineînţeles, dimineaţa tenul meu e mult mai fin, mai luminos şi coşurile, chiar şi cele mai mic, sunt vizibil micşorate. Adaug şi faptul că ajută la ameliorarea iritaţiilor şi la reducerea roşeţii provocate de acnee.

2. Pentru spălarea fetei:

Pentru spălarea fetei nu folosesc săpun, ci un produs destinat acestui lucru, cum ar fi o spumă de curăţare sau un gel. Un ultima perioadă a ajuns în mâinile mele Spuma de curăţare Thursday Plantation cu Tea Tree (ulei din arbore de ceai).

skin care spuma de curatare thursday plantation tea tree

Este o spumă densă de culoarea albă cu ulei din arbore de ceai în compoziţie, menită să ajute în problemele cu coşurile. Confirm! De când o folosesc tenul meu este curat, luminos, nu îl usucă deloc şi lăsa o senzaţie de prospeţime şi mă ajuta în calmarea iritaţiilor. Nu cred că aş schimba-o prea curând! Mă ajută să îmi menţin tenul curat şi ferit de iritaţii, alergii sau coşuri.

3. Pentru regenerarea celulară şi luminozitate:

Acest produs minunat a intrat în viaţa mea acum 1 an şi un pic şi trag cu dinţii de el: Advanced Night Repair Serum II de la Estee Lauder. ♥

skin care estee lauder ingrijirea tenului serum

Lăsând la o parte admiraţia mea faţă de firma, acest produs mi se pare absolut genial! ♥ Aplic seara 2,3 picături înainte de cremă de faţă şi dimineaţă mă trezesc cu pielea radiantă, tenul luminos, coşurile minimizate şi cearcănele la fel. Deşi nu este uleios, uneori chiar nu simt nevoia de a aplica o cremă peste. Se comportă foarte bine pe tenul meu gras, nelăsând sebumul să apară şi nu mă trezesc cu nasul său bărbia lucind.

Ah, sper să nu se termine prea curând!…. ♥

Voi la ce produse pentru îngrijirea tenului nu aţi renunţa? Ce produs va place cel mai mult?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

PS: Dacă vreţi review-uri pentru produsele de mai sus vă rog să îmi spuneţi! 🙂

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram.

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “Trei produse indispensabile in ingrijirea tenului

  1. Georgia Boanoro 23 January 2015 at 12:19 PM Reply

    Eu am folosit cativa ani buni numai produse Estée Lauder, printre care si acest ser care e intr-adevar foarte bun! Pe mine ma tinea un flacon cam jumatate de an, deci mi se pare ca pretul e rezonabil avand in vedere ca vorbim despre un brand de lux 🙂

    Like

    • Cossa 23 January 2015 at 12:34 PM Reply

      Si mie imi place mult!mai am mai putin de un sfert si ma gandesc sa il cumpar din nou. Eu am avut flaconul mare si m-a tinut 1 an jumatate pun 4 picaturi pe tot tenul.

      Like

  2. Mary_LENA 19 January 2015 at 1:58 PM Reply

    N-am incercat niciunul dintre aceste produse.Eu nu as renunta la apa micelara. Le ador pe cele de la Bioderma, Loreal si Vichy

    Like

    • Cossa 6 February 2015 at 9:06 PM Reply

      Lotiunile micelare sunt si preferatele mele! Curata bine si nu lasa urme lipicioase pe ten.

      Like

Leave a Reply

