La multi ani, 2015!


E deja 2 ianuarie…. Doamne, cât de repede trece timpul! Parcă ieri era iunie şi mă bucuram de razele calde ale soarelui de vară, iar acum e iarna în toată regula. Nămetii ne întâmpină la fiecare pas, ba chiar am petrecut Revelionul la -23 grade Celsius. Ciudată vreme….

ianuarie 2015

Peisajul din curte

Dacă e ianuarie înseamnă că a mai trecut un an. A trecut un an şi cu bune şi cu rele, plin de momente frumoase, lacrimi de fericire şi de tristeţe, dar încărcat cu emoţie şi persoane dragi! Dragă 2014, nu ai fost un an perfect, dar ai fost un an plin de multe întâmplări interesante, un an bun şi cu de toate pentru toţi!

Deşi îmi place să scriu despre tot ce e frumos, nu îmi doresc un ocean de cosmetice de la anul 2015. Îmi doresc un an bun, dar mai bun decât 2014. Am de trecut cu brio nişte examene importante, aşa că vă rog să îmi ţineţi şi voi şi 2015 pumnii bine strânşi! Îmi doresc ca în noul an să am parte de şi mai multe momente frumoase petrecute alături de cei dragi şi îmi doresc elevi puşi pe treabă! Îmi doresc din tot sufletul să depăşesc momentele depresive, ba chiar să nu mai existe în acest an! 🙂

Nu aş spune nu câtorva produse cosmetice, dar dorinţa parcă nu mai e atât de mare cum era acum un an, doi. Ce-mi doresc foarte tare e să am mai mult timp pentru blog! Am idei multe şi chiar articole gata scrise, dar nu am timp pentru poze…. Seara e mult prea întuneric pentru a vă arăta ceva concludent.

Iar vouă, dragile mele cititoare, vă doresc un ocean de lucruri şi momente frumoase, un infinit de zâmbete şi multe lacrimi de fericire! Vă îmbrăţişez cu drag şi cu căldură şi vă doresc un an nou plin de realizări!

Voi ce vă doriţi de la 2015?

XOXO, Cossa

Tagged: , , , ,

7 thoughts on “La multi ani, 2015!

  1. Anca M. 6 January 2015 at 1:43 PM Reply

    La multi ani! Sa ai parte numai de momente frumoase si realizari de care sa fii mandra!

    Like

  2. Flori Corpaciu Nechifor 2 January 2015 at 6:38 PM Reply

    Ce peisaj frumos! imi aminteste de curtea bunicilor din copilaria mea 🙂
    Iti doresc un an nou cat mai frumos, linistit, lipsit de orice urma de depresie, presarat doar cu bucurii si oameni buni, care sa-ti faca fiecare zi mai frumoasa. Te imbratisez cu drag!

    Like

    • Cossa 2 January 2015 at 7:31 PM Reply

      Multumesc din suflet, Flori, si tie iti doresc la fel! :*
      E curtea bunicilor si la mine, parintii mei au bolta mai mica si nu statea asa frumos zapada ❤

      Like

  3. Camelia 2 January 2015 at 6:35 PM Reply

    Sa ai un an plin de impliniri!

    Like

  4. Ana Maria Tatucu 2 January 2015 at 2:37 PM Reply

    La multi ani, bafta la examenele care mai urmeaza !

    Like

Leave a Reply

