XMas Tag – Cand Sarbatorile Vin!


În fiecare an aştept cu nerăbdare perioada Sărbătorilor. Nu mă încântă nici zăpadă, nici multitudinea de cozonaci din bucătărie, ci aştept cu nerăbdare să ne strângem toţi în jurul mesei, să depănăm amintiri din copilărie, să vorbim şi să râdem până târziu în noapte.

Nu am fost niciodată fană reuniunilor, dar nu aş putea zice pas unei adunări în familie. Cu bune, cu rele ei mă ajută să îmi adun energie pentru încă 12 luni, mă încurajează şi să sprijină fără a mă critica. Crăciunul este cam singura sărbătoare pe care reuşim să o petrecem împreună, la bunici. Şi părinţii mei au liber, naşii, noi concediu, iar mămăiţa şi tataie ne primesc cu braţele deschise!

Nu avem cine ştie ce petrecere de Crăciun, doar împodobim bradul, îl aşteptăm pe Moş Crăciun şi stăm în pijamalele cu reni până târziu. Nu e nimic mai relaxant decât a sta de vorbă despre cum a fost anul cu o cană de cafea în mână şi în pijamale! ♥

Dacă se anunţă vreo vizită pe la mama soacra sau vreo rudă mai bolnăvicioasă, trag pe mine ori o rochie lejeră sau o pereche de jeanşi conici şi un machiaj foarte natural. Uitaţi ce puţine lucruri am luat în portfard:

xmas tag

În noaptea asta ne va vizita Moş Crăciun, aşa că vă doresc să vă aducă multă răbdare, iubire, fericire, sănătate şi spor în ceea ce faceţi!

Ani, ţie îţi doresc multă linişte şi spor în realizarea obiectivelor;

Dana, îţi doresc mule clipe frumoase alături de cei dragi şi spor la clienţi;

Monica, Moşu’ să nu te găsească corectând, ci încercând nuanţe noi de ruj;

Ioana, draga mea, vreau ca Moş Crăciun să îţi aducă multă răbdare şi chef de probat;

Ira, Moşu’ să îţi lase un concediu memorabil şi plin de clipe minunate;

Mirabela, îţi doresc că sub brad să găseşti multă iubire, linişte şi un munte de produse cosmetice;

Camelia, îţi doresc ca Moşul să te aducă mai aproape de acea pace interioară şi multă, multă iubire;

Pandora, draga mea, sper şi eu că Moşu’ să îmi aducă cele două nuanţe OPI ♥ L-aş ruga să iţi lase sub brăduţ multă pace, multe momente frumoase şi un munte de cosmetice şi răbdare pentru a le testa!

Vă pup, vă îmbrăţişez cu drag şi îmi doresc ca Moş Crăciun să vă lase sub brad tot ceea ce vă doriţi! :*

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram.

Tagged: , , , , , , ,

3 thoughts on “XMas Tag – Cand Sarbatorile Vin!

  1. Ana Maria Tatucu 31 December 2014 at 3:46 PM Reply

    Draga mea, la multi ani si sa ne revedem cu bine in 2015!!

    Like

  2. Camelia 24 December 2014 at 1:41 PM Reply

    Sarbatori fericite alaturi de oamenii dragi sufletului tau, sa aveti parte de sanatate si bucurii!

    Like

    • Cossa 24 December 2014 at 1:43 PM Reply

      Si voi sa aveti parte de clipe magice si multa iubire! :*

      Like

Leave a Reply

