Chit-Chat: Intalnire a la BeautyBarometer cu bloggeritele


Pune într-o locaţie caldă şi primitoare câteva doamne absolut superbe şi produse cosmetice. Ce obţii? Da, aţi ghicit, obţinem beauty bloggers – câteva dintre bloggeritele ce scriu despre frumos şi cosmetice din Bucureşti.

În data de 13 noiembrie ( zi cu noroc! ), frumoasa blondă BeautyBarometer ne-a provocat la o mică mare întâlnire prin oraş. Ne-am adunat la Inspyer Batiştei câteva doamne la ceas de seară alături de produse cosmetice, multe vorbe şi câte o limonadă fresh.

meeting by beauty barometer

photo credit Kind of Ira

 

 

Am vorbit, am despicat fire în numere pare şi impare, am făcut analiza produselor cosmetice de pe piaţă, ne-am exprimat dorinţele faţă de Moş Nicolae, Moş Crăciun ,ba chiar şi Iepuraş. Deşi a fost cam mult estrogen în sală, tonul s-a păstrat calm şi discuţiile nu au degenerat de la ingrediente cosmetice, produse calitative şi interese comune.

Mi-a facut mare placere sa le revad pe Ani, Ioana, Ira, Monica, Anne, Dana, Ana, Alina, Sudessa si Maria, dar sa le cunosc personal si pe Florina, Oana Stan, Stefania, Mirabela si Tavia.

A, şi era să uit de surpriza serii! Pentru că vorbeam de listuţele pentru Moş Crăciun şi ce ne-am mai dori în minuscula noastră colecţie de produse, Ani ne-a auzit şi ne-a cadorisit pe fiecare cu câte un milion de punguţe pline de de “teme pentru acasă”. Se pare că roata s-a întors, eu primesc teme, dar o să le fac, am destul material despre care să vorbesc pe blog.

presents from beauty barometer for beauty bloggers

Mulţumim şi sponsorilor: Farmec – Gerovital, Estee Lauder , Uriage, Fa şi Schwarzkopf ( Henkel), Marionnaud Paris, QI Cosmetics, Vectem, Dove, Batiste Dry Shampoo ( AdPharma), B.U şi Elmiplant ( Sarantis), Vichy, Melkior, l’Oreal Paris, Sephora, Belfiore ( Gamarde şi Phyt’s Organic Makeup) şi Vectem. Sperăm să fiţi alături de noi şi pe viitor!

presents for beauty bloggers

PS: Mai are rost să vă spun cât de mare era zâmbetul de pe buzele mele când am văzut produsele Estee Lauder? ♥

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook, Bloglovin, Twitter sau Instagram.

Tagged: , , , , , , , , , , , , , ,

2 thoughts on “Chit-Chat: Intalnire a la BeautyBarometer cu bloggeritele

  1. Ira 11 December 2014 at 4:37 PM Reply

    hello!

    Te-am nominalizat pentru un tag 😀
    http://www.kindofira.com/2014/12/tag-very-inspiring-blogger-award.html

    Like

  2. Ioana 8 December 2014 at 3:39 PM Reply

    Şi eu mă bucur că ne-am revăzut, abia aştept să repetăm 😀 Ti pup!

    Like

Leave a Reply

