Top 5 oje pentru toamna lui 2014

Inevitabil, a venit toamna. Nu, nu o asteptam atat de repede, nu o asteptam deloc chiar, dar, ce sa fac daca mama nu m-a nascut intr-o tara cu 2 anotimpuri ? Am aterizat intr-o tara cu 4 anotimpuri si trebuie sa ma conformez temperaturilor, nu am ce face.

Frunzele au inceput sa-si schimbe culoarea, pasarile nu mai canta si noi ne schimbam hainele din dulap. Pai, daca schimbam hainele, nu schimbam si ojele? In cazul meu, in fiecare anotimp simt nevoia de a schimba nuantele de pe unghii. Iarna nu port oja portocalie, iar vara nu port culori inchise.

autumn nailpolish oja de toamna

Pentru toamna lui 2014 am ales ca cele 5 oje principale sa fie:

1. OPI – Taupe-less Beach

Este un gri neutru superb, pe care l-am purtat si in primavara si care si-a castigat un loc bun in sufleteul meu! Se asorteaza de minune cu esarfele mele colorate, ba chiar o port pe unghii acum! 🙂

2.  OPI – Vant to Bite My Neck

Un mov albastrui de care m-am indragostit iremediabil toamna trecuta si m-am reindragostit toamna aceasta!

3. Barry M – Red Black

Nu puteam renunta la nuantele de rosu, trebuie sa fiu in trend cu nuantele din jur. Asadar, cu aramiul frunzelor m-am gandit sa asortez nuanta Red Black – un visiniu sau grena ( cum ii spune mama ) ce rezista multe zile pe unghii si are acel strop de rosu puternic, care ma duce cu gandul la eleganta si veselie.

4. P2 – Confidential

Nu puteau lipsi ojele texturate din alegerile mele! Aleg toamna aceasta tot Confidential de la P2 – e un albastru cerneala superb, sclipitor, dar nu lucioasa. E o oja sper rezistenta intr-o nuanta speciala cu un sclipici foarte fin! ♥ Presimt ca e cam ultimul ei sezon, caci se cam goleste si se ingroasa, dar sper sa mai trag putin de ea.

5. Lore is Beige de la Max Factor

Ultima, dar nu cea din urma este o oja intr-o nuanta calda de bej. De fapt, o minioja intr-o nuanta superba, ce merge de minune cu sacourile maro si trenchurile bleumarin. Am ales aceasta micuta oja de la Max Factor pentru ca se aplica foarte usor, nu e nici prea cremoasa, dar nici prea apoasa si rezista pe unghii 5 zile fara a-si pierde luciul.

Cam acestea sunt cele 5 oje alese de mine. Sper ca nu v-a plictisit articolul si sper sa imi scuzati lipsa de pe blog. Incerc sa ma adun si sa fac fata si jobului si celorlalte treburi ce necesita rezolvare cat mai urgenta.

VOi ce oje preferati pentru lunile de toamna? Spre ce nuante inclinati? Preferati ojele inchise la culoare sau nuantele neutre?

O zi superba va doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , , , , , ,

One thought on “Top 5 oje pentru toamna lui 2014

  1. Andreea Tudor 2 October 2014 at 2:46 PM Reply

    Toate sunt faine, nici nu stiu care imi place mai mult 🙂

    Like

Leave a Reply

