TAG: The Secrets of Beauty Blogging


Toamna vine si ea cu surprinzele ei! Printre frunze aramii, vant si soare ceva mai timid decat acum 2 saptamani, a venit o mica ploaie de TAGuri. Tocmai bine pentru mine, caci le ador si imi place sa raspund tuturor intrebarilor primite de la dragile colege de butonat.

Saptamana trecuta am fost nominalizata de Anca pentru a completa TAgul “The Secrets of Beauty Blogging”. Zis si facut!

iheartblogging-379x243

sursa

Iata:

1. Cand ai inceput sa faci blogging si de ce?

Am deschis blogul in primavara anului 2011 la sugestia unei verisoare, ce dorea sa promovam produsele Oriflame, in special cele incercate de noi. Am acceptat propunerea ei, apoi am vazut ca imi place sa scriu, ca ma relaxeaza si e o bila in plus faptul ca am putut ajuta pe cineva cu recenziile mele. Nu scriu pentru bani sau popularitate, ci pentru mine, pentru sentimentul de libertate si relaxare lasat de blogging.

2. Cate persoane din cercul tau de prieteni stiu ca ai un blog? 

Destul de multe! La inceput, ascundeam acest lucru pentru ca nu vroiam sa fiu privita ca fiind superficiala sau cu nasul pe sus, dar acum sunt mandra de micul de blog si ma bucur din suflet cand cineva imi cere opinia in legatura cu vreun produs.

3. Ce fel de postari iti place sa citesti?

Imi place sa citesc cam orice! sunt o devoratoare de cuvinte si sorb fiecare propozitie. Nu am o anumita categorie preferata, dar imi plac postarile pe care le simt ca pe o poveste, ca si cum persoana respectiva ar fi langa mine si mi-ar povesti face2face ce scrie acolo. Nu imi plac postarile reci, incoerente si greu de inteles.

4. Arata un blog pe care l-ai descoperit recent.

In ultima vreme nu am fost in mari cautari de bloguri noi pentru ca timpul mi-a fost limitat maxim si observ ca inclin spre anumite bloguri pentru lecturat, dar le citesc cu mare placere pe Ira si The Beauty Tag.

5. Care sunt postările de care eşti cel mai mândră? 

Stiu ca sunt dubios ce o sa scriu, dar nu sunt pe deplin mandra de ceea ce scriu. Mereu realizez ca ba uit sa spun ceva, ba pozele arata ciudat, ba articolul nu imi pare structurat cum trebuie. Dar sunt mandra de articolul despre vopseaua enVogue de la Loncolor si articolul despre Softcup.

6. Ce sfaturi ai pentru viitorii bloggeri?

Nu stiu daca sunt in masura sa dau astfel de sfaturi, dar pot propune 2,3 sugestii:

– intotdeauna fii original! Nu copia, nu scrie la comanda, nu fura, postarile sincere sunt mult mai apreciate;

scrie despre ce iti face placere si cum iti face placere! Nu iti schimba stilul doar pentru ca cineva iti zice ca esti prea formal sau amuzant in exprimare;

mentine-ti aspectul blogului cat mai curat si aerisit, astfel incat sa nu oboseasca ochii cititorilor si sa nu distraga atentia de la textul articolului.

Le taguiesc mai departe pe Dana, Ani, Ioana si Ira. Abia astept sa citesc si raspunsurile voastre!

Cat despre voi, va multumesc pentru ca ati citit articolul pana la capat si va doresc o dupa amiaza cat mai placuta! 

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , ,

5 thoughts on “TAG: The Secrets of Beauty Blogging

  1. Memeea Mna 12 September 2014 at 8:47 AM Reply

    Hey..merci pt sfaturi. Imi place maxim sa citesc tag-uri, asa cunosc un pic din omul care posteaza. You seem like a nice person. Te pup

    Like

    • Cossa 12 September 2014 at 1:08 PM Reply

      Aww, multumesc mult!
      Daca iti face placere, te invit sa faci si tu acest Tag. :*

      Like

  2. kindofira 11 September 2014 at 1:24 PM Reply

    Mersiii!

    Mi-au placut raspunsurile tale, iar sfaturile ar trebui urmate de toti bloggerii la inceput de drum 😀

    Like

  3. Mihaela Bolea 11 September 2014 at 11:59 AM Reply

    Cu multă încântare te-am citit, Cosmina! ♥
    Pupici, o zi frumoasă îţi doresc şi eu, cu drag! ♥

    Like

Leave a Reply

