TAG: Eu si telefonul meu


Bună, dragile mele!

Să ştiţi că mi-a fost tare dor de voi, dor să scriu şi să împărtăşesc cu voi opiniile mele, dar birocraţia din România şi examenele naţionale se cam pun în calea mea…. Dar au trecut ( sau sper că au trecut ) şi revin pe bloguleţ.

Postarea de astăzi e un TAG foarte drăguţ! Îi mulţumesc Ancăi pentru nominalizare, e un TAG amuzant şi uşor de parcurs!

Provocarea este să vă arăt telefonul meu şi cam ce ascund eu în el. Împărtăşesc cu voi şi ce “ascund” în telefonul personal, cum mi-am organizat iconiţele de pe ecran şi ce aplicaţii am instalat. Zis şi făcut!

Telefonul pe care îl deţin e Allview P4 Duo. Nu vreau să vă obosesc cu detalii tehnice pentru că i-am făcut review aici. Vă spun doar că după 1 an şi un pic de la cumpărare merge ca şi cum ar fi nou. Doar folia am nenorocit-o şi trebuie schimbată – am reuşit să bag apa sub ea. Cum? Nici eu nu ştiu….

După ce deblochez telefonul, ecranul principal arată cam aşa:

ecran principal

Un pic cam aglomerat, dar îmi sunt la îndemână aplicaţiile pe care le folosesc cel mai des: Facebook, Instagram, Pages Manager cu care intru pe pagina de FB a blogului, Whatsapp, FOursquare pentru a afla tips despre locaţii, Twitter, Youtube şi scurtătură pentru Galerie pentru a accesa rapid pozele.

Glisând spre dreapta găsim un ecran aproape liber, cu doar 7 iconiţe + cele 4 de jos, care apar în toate ecranele. Aici am scurtătură către Agendă, către playerul pentru muzică, Cameră Foto, Alarme şi Calendar.

ecran dreapta my phone

Glisând din ecranul principal spre stânga…. aici e partea mai “grea”. Am 2 ecrane aproape pline de iconiţe, de aplicaţii pe care le găsesc necesare.

ecran stanga 1

Primul ecran din stânga e mai lejer, conţine doar 8 aplicaţii. Cu miniPrix monitorizez reducerile de pe site, WordPress cu care mai monitorizez comentariile şi traficul de pe blog şi Colegu – cu care aflu pe unde sunt radare sau accidente.

The heavy part e în al doilea ecran spre stânga. E aproape plin! Cred ca s-ar umple complet dacă n-aş mai dezinstala din jocurile care mă plictisesc.

ecran 2 stanga

În metrou mai intru pe Pinterest şi cu Repost dau share pozelor de pe Instagram. Cu Flashscore şi Sofascore aflu scorurile de la diverse meciuri de tenis sau fotbal şi mă dau mare în fata soţului! 😀

Cred că observaţi că nu am aplicaţii pentru comenzi vocale sau apelare rapidă. Asta pentru că nu îmi place să vorbesc la telefon! Prefer să butonez un mesaj decât să fiu întreruptă 10 minute din treburile mele.

Taguiesc şi eu pe oricine vrea să facă acest TAG! E scurt şi interesant,. Maya Secret, Rally, fetelor, la treabă!

Voi ce fel de persoane sunteţi? Vorbiţi mult la telefon sau preferaţi, ca şi mine, să vorbiţi prin mesaje scrise sau Whatsapp?

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

4 thoughts on “TAG: Eu si telefonul meu

    • Cossa 10 September 2014 at 1:48 PM Reply

      Multumesc mult pentru nominalizare! :*
      Incerc sa ma pun pe picioare si trec la scris, mi-a fost dor sa butonez.

      Like

  1. Maya Secret (@Maya_Secret) 3 September 2014 at 9:33 AM Reply

    A doua nominalizare, asa ca tre sa ma pun pe treaba, gracias! :*

    Like

Leave a Reply

