Preferatele lunii iulie, 2014


Revin şi eu cu un nou articol din seria Preferate. Ştiu, câteva luni au lipsit aceste articole, dar am folosit aceleaşi produse şi am zis că nu are rost să vă arăt luna de lună aceeaşi poză. În luna iulie s-a mai schimbat puţină treabă!

Din cauza căldurii am simţit nevoia să trec la produse mai “light”, cu o textură mai lejeră şi cu cât mai puţin parfum şi senzaţie lipicioasă.

Preferatele mele pentru luna iulie sunt:

preferatele lunii iulie 2014 jully  favs

  • Pentru demachierea tenului îi rămân fidelă Loţiunii Micelare Garnier – nu e lipicioasă, nu e parfumată şi demachiază super bine! Mai multe detalii am scris aici;

 

  • Pentru machiajul ochilor am revenit la o paletă pe car eo iubesc şi de care mai uit, dar neintenţionat 😀 E vorba despre Oh So Special de la Sleek – culori potrivite pentru machiaje şi de zi şi de seară şi nuanţele de maro sunt tocmai bune pentru conturat sprâncenele;

 

  • Tot pentru conturat sprâncenele folosesc pensula unghiulară de la essence – nu e nici groasă şi nici subţire, e tocmai bună pentru conturat rapid şi fără a depăşi marginile sprâncenelor. Din păcate, nu se mai găseşte la standuri, dar sigur găsim ceva asemănător în magazine;

 

  • Blush-ul meu preferat de câteva luni este Cabana Boy de la The Balm – un roz movuliu, suficient de pigmentat cât să nu fac gaură în cutie pentru o aplicare, dar nici să arăt ca un clovn;

 

  • Pentru buze am întins mâna în mod repetat după nuanţele de roşu şi cele mai folosite rujuri în luna iulie au fost Rouge Infusion Red de la Sephora şi Red Reveal de la Avon – unu le un roşu intens, mat şi cel de al doilea un roşu intens spre ciclam, cremos şi hidratant;

 

  • Ca şi fond de ten am optat pentru Toleriane Teint de la La Roche Posay – uşor de aplicat, nuanţa se adaptează tenului meu şi e super rezistent! Puteţi citi review aici.

ŞI cam aici se termina lista cu produsele după care am întins mâna luna trecută. Nu sunt chiar multe, dar sunt eficiente şi mă ajuta în realizarea unui machiaj rapid.

Voi ce produse aţi folosit în ultima vreme şi v-au plăcut sau nu v-au plăcut?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Preferatele lunii iulie, 2014

  1. Corina Badescu 16 August 2014 at 10:21 PM Reply

    Apa micelara de la Garnier e si favorita mea! Imi doresc de ceva o paletuta de la Sleek, dar mi-e greu sa obtin una. Mi-ar placea tare mult sa incerc si eu fondul de ten de la La Rosche Posay. Am auzit doar pareri pozitive adresate acestuia!
    Ma bucur ca te-a descoperit!

    http://corinabadescublog.blogspot.ro/

    Like

    • Cossa 17 August 2014 at 6:45 AM Reply

      Multumesc pentru vizita, Corina!
      Eu am comandat Sleek de pe Makeupshop -comenzile vin la timp si intregi. Um pont pt micelara Garnier: inDm e 18 lei.!

      Like

  2. adebeibi 5 August 2014 at 10:06 AM Reply

    Vreau sa incerc si eu lotiunea micelara de la Garnier si Oh so special. Sunt pe wishlist! 🙂

    Like

Leave a Reply

