Summer essentials: Pregatiri pentru caldura


Mă simt extraordinar de bine să pot spune că în sfârşit a venit vara! În sfârşit avem şi noi soare şi căldură şi ne putem bucura de sandale, pantaloni scurţi şi topuri subţiri şi lejere.

Pentru că sunt o iubitoare a tot ce e frumos, de la creme şi farduri până la haine şi pantofi, am zis că nu e cazul să treacă vara asta şi eu să nu o întâmpin cu ceva nou!

M-am pus pe colindat oraşul cu mama vreo 2 zile în căutarea unor accesorii cât mai frumoase, dar versatile şi utile. Îmi trebuia o pereche nouă de sandale, căci celelalte 4 perechi de acasă parcă nu îmi mai zâmbeau, îmi trebuia şi o geantă nouă pentru că ce am acasă s-au cam învechit şi voiam şi câteva rochiţe sau măcar pantaloni scurţi, căci pe cei de anul trecut nu îi mai găsesc,….

Am străbătut noi vreo 3 cartiere, dar am plecat mulţumite! Mama şi-a luat vreo 3 rochii, iar eu am plecat cu ceva minunăţii în pungunţă:

summer essentials sadanle geanta piele naturala

Am optat pentru sandalele cu barete colorate pentru că sunt versatile şi se potrivesc la multe ţinute şi merg cu multe genţi. Un mare plus pentru că au talpa lată şi îmi stă şi mie piciorul comod, fără să simt că după o zi mers îmi dau lacrimile de durere de tălpi…. Sunt din piele naturală foarte rezistentă şi au fost doar 89 lei. Surprinzător, nu mi-au făcut nicio bătătură! ♥

Pentru că îmi doream o geantă nouă, dar nu ştiam cam ce model şi aveam banii pe concediu pe card, mama mi-a făcut o surpriză şi mi-a făcut legătura cu cineva care face genţi din piele pe comandă. Atât mi-a trebuit! Am luat Google-ul la puricat, blogurile de fashion pe care le urmăresc şi am încropit o geantă suficient de mare cât să car tot ce îmi trebuie în ea şi suficient de rezistenţă cât să ţină tot şifonierul. Tot din piele naturală şi cred că a fost 210 sau 220 lei.

 

summer mini haul dresses

Nu se putea să trec pe lângă magazinele cu haine din UK fără să iau ceva! Am pus mâna pe 2 rochiţe şi o bluză înflorată. Fiecare rochie a fost 25 lei, iar bluza 32. Ce-i drept, rochiţele sunt puţin groase, dar merg de minune in zilele racoroase si  spre toamna, când începe şcoala.

Voi cu ce noutati ati intampinat vara?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

 

 

Tagged: , , , , , , ,

7 thoughts on “Summer essentials: Pregatiri pentru caldura

  1. […] Şi era să  uit să vă arăt: plec îmbrăcată cu o pereche de pantaloni scurţi negri destul de largi şi un top subţire-subţire mai lung în spate şi mai scurt în faţă, iar în picioare sandalele cu barete colorate, pe care le-aţi văzut aici. […]

    Like

  2. Lorena 25 July 2014 at 12:30 AM Reply

    Sunt frumoase rochitele! 🙂

    Like

  3. fashiondoctor 24 July 2014 at 9:06 PM Reply

    rochita albastra e foarte frumoasa.pupici

    Like

    • Cossa 28 July 2014 at 2:24 PM Reply

      Multumesc mult de tot, Stella! :*

      Like

  4. Andreea Tudor 24 July 2014 at 1:05 PM Reply

    Foarte frumoase toate, sa le porti cu drag, Cosmina :*

    Like

Leave a Reply

