Review: Lotiune micelara demachianta Garnier

Demachierea este un pas important în îngrijirea tenului meu, un pas pe care nu îl sar niciodată şi mi-a intrat în reflex şi l-am preluat încă de când eram mică şi o urmăream pe mama folosind cosmetice.

De-a lungul timpului am încercat tot felul de produse destinate demachierii, de la lapte demachiant şi demachiant bifazic până la loţiunile micelare. M-am oprit la loţiunile micelare, fiind foarte uşor de folosit şi de aplicat. Astăzi am ales să vă povestesc puţin despre relaţia mea cu Loţiunea Micelară de la Garnier.

review garnier lotiune micelara micellar water

Am cumpărat Loţiunea Micelară Garnier prin martie ca un mic cadou de ziua mea pentru că era la reducere în DM şi rămăsesem fără demachiant, nu m-am gândit atunci că o să ajung să mă îndrăgostesc de ea şi să fie nelipsită din rutina mea de îngrijire!

Îmi place să folosesc această loţiune micelară şi dimineaţa pentru a curăţa urmele de sebum de pe ten, dar şi seara când ajung acasă şi trebuie să dau jos machiajul de pe ten. M-a impresionat în primul rând puterea mare de curăţare! Şterge foarte bine fondul de ten şi pudra de pe ten din prima, iar a doua oară tenul e curăţat foarte bine de machiaj.

Aplic loţiunea micelară pe toată faţa cu o dischetă demachiantă îmbibată potrivit de bine în produs. O folosesc chiar şi în zona ochilor şi nu am observat să mă usture colţurile externe sau să irite pleoapele, îndepărtează chiar şi tusul şi rimelul destul de bine.

ingredient list garnier lotiune micelara

Si lista de ingrediente

  • Este un produs lichid, fără miros, fără culoare şi fără alcool! Deşi am fost puţin sceptică când am auzit de Garnier, am cercetat ingredientele loţiunii micelare şi am văzut că nu are alcool în compoziţie şi ingredientele sunt cotate cu best şi good.

 

  • Eu am tenul gras în perioadele calde şi cu o uşoară tendinţă de uscare când folosesc BHA şi vă spun că nu am observat să îmi usuce tenul, să îmi provoace mâncărimi, iritaţii sau alergii şi nici mai multe coşuri nu mi-au apărut! O folosesc cu încredere pentru toată faţa, dar şi pentru zona gâtului.

 

  • Un foarte mare plus îi acord pentru că nu lasă peliculă pe ten! După folosirea acestei Loţiuni Micelare nu am senzaţia de ten lipicios, grăsime sau vreun fel de disconfort.

 

  • Am tot încercat să îi caut şi ceva negativ, dar nu prea găsesc. Poate sistemul de dozare, care permite trecerea unei cantităţi mai mare de produs, dar, cu puţină atenţie, puteţi pune pe discheta fix cât doriţi. Eu o intorc cu fundul in sus si curge cata cantitate vreau.

Per total e un produs foarte bun, pe care o să îl cumpăr din nou când o să termin această sticlă! Raportul calitate-preţ e foarte bun, eu plătind 14 lei pentru o sticlă de 400 ml. Din ce îmi aduc aminte, preţul standard în Auchan e cam 22 lei, iar acum e la oferta la 18 lei.

Voi ce folosiţi pentru demachierea tenului, vă plac loţiunile micelare? Ce loţiuni micelare aţi încercat până acum?

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

PS: Nu uitati de concurs, mai sunt 2 zile pana se inchide!

Tagged: , , , , , , , ,

7 thoughts on “Review: Lotiune micelara demachianta Garnier

  1. […] Pentru demachierea tenului îi rămân fidelă Loţiunii Micelare Garnier – nu e lipicioasă, nu e parfumată şi demachiază super bine! Mai multe detalii am scris aici; […]

    Like

  2. Denisa Ivascu 24 July 2014 at 1:33 PM Reply

    Si eu o folosesc. E preferata mea momentan. 😀

    Like

    • Cossa 24 July 2014 at 1:34 PM Reply

      Si mie imi place foarte mult!

      Like

  3. Ioana's chit-chat 22 July 2014 at 4:41 PM Reply

    Imi place mult de tot cum ai structurat acest review, bravo! Eu nu am folosit-o inca, desi mi-am promis c-o iau. Cred ca la urmatoarea tura in Auchan o iau! Te pup!

    Like

    • Cossa 22 July 2014 at 5:31 PM Reply

      Multumesc mult, Ioana, esti foarte draguta! :*
      Sa stii ca merita sa o incerci, mai ales ca pretul e foarte ok si ai ceva cantitate. Eu nu m-am inteles prea bine cu Bioderma Sensibio, dar Garnier imi place la nebunie!

      Like

  4. Koko 22 July 2014 at 12:40 PM Reply

    Tot asta folosesc si eu acum, e super 😀

    Like

    • Cossa 22 July 2014 at 5:30 PM Reply

      Da, au dat lovitura cu lotiunea asta, o ador!

      Like

Leave a Reply

