Despre Sculptoplastie


Industria asta a frumuseţii este într-o continuă dezvoltare! În fiecare zi se descoperă ba un ingredient minune, ba vreun aparat revoluţionar, ce promite să ne topească celulită fără efort. La fel este şi povestea cu tehnicile de întinerire şi masaj….

Acum câteva săptămâni am avut ocazia de a participa la un eveniment foarte drăguţ, organizat cu ocazia zilei de naştere a Juliei Avram. Cine este Julia Avram?

sculpto plastician iulia avram

Julia Avram este sculptoplastician. Adică un artist cu o tehnică revoluţionara pe piaţa de întinerire a pielii: sculptoplastia.

” Sculptoplastica este un procedeu unic de îndepărtare a ţesuturilor adipoase şi de corectare a ovalului fetei fără intervenţii chirurgicale. Procedura consta în contractarea platysmei (muşchiul gâtului) şi a muşchilor faciali, în cadrul unui sistem unitar – fizic şi energetic – constituit ca o metodă alternativ de eliminare a defectelor fizice şi de întinerire a pielii. ”

Aşadar, sculptoplastica este o tehnică de masaj inventată şi brevetată de Julia Avram pentru întinerirea pielii. Din ce am înţeles şi am observat eu, e o tehnică ce are aceleaşi rezultate ca şi liftingul, dar fără cicatrici şi anestezie. Rezultatele sunt vizibile după primele şedinţe şi durează câţiva ani.

Sculptoplastica este în fapt o artă a armonizării sufletului, minţii şi trupului!

 

Voi aţi auzit de sculptoplastie până acum? Aţi fi tentate să încercaţi un astfel de tratament antirid?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , , , , ,

3 thoughts on “Despre Sculptoplastie

  1. Denisa Ivascu 14 July 2014 at 11:04 PM Reply

    E prima dată când aud de sculptoplastie. Mi se pare interesant. Probabil că aș încerca. 😀

    Like

    • Cossa 15 July 2014 at 8:30 AM Reply

      Eu nu am avut curajul sa incerc, dar am vazut ca fetele care au incercat procedura ziceau ca dupa cateva zile se observa o diferenta.

      Like

  2. Ioana 14 July 2014 at 2:33 PM Reply

    Habar nu aveam de treaba asta 🙂 Chiar şi de n-ar avea super rezultate, aş sta la masat fără nicio problemă!

    Like

Leave a Reply

