Portfard de Weekend


Aştept sfârşitul de săptămâna cu mai multă nerăbdare decât îl aşteptam pe Moş Crăciun în copilărie! În weekenduri obişnuim să plecăm la părinţii şi la bunicii mei, care locuiesc la curte.

Cred că v-am mai povestit în articolul de aici că ador să merg înafara oraşului, să inspectez grădina şi să îngrijesc florile din curte.♥  Şi nimic nu mi se pare mai frumos acum, vară, decât să stau în curte, pe şezlong cu un pahar de ceai negru cu gheaţă în mână şi cremă cu protecţie solară lângă mine. 🙂

Cu toate că e sfârşit de săptămână şi nu merg în locuri pretenţioase, nu îmi lipsesc fardurile din geantă. Nu car multe, căci nu am răbdarea necesară în a elabora un machiaj minuţios, dar mă măscăresc şi eu cu puţin fond de ten sau BB Cream, un fard de obraz rozaliu şi puţin rimel.

Portfardul de weekendul acesta arată cam aşa:

portfard de weekend 3

Iau cu mine fondul de ten spumă Toleriane Teint, care rezistă ore bune mat pe ten şi iau si CC Creamul Elmiplant – un produs uşor şi ok pentru căldurile ce se anunţă a veni;

Nu îmi lipseşte nici pudra. Mai nou, tot întind mâna după pudra The One de la Oriflame – o pudră fină, matifiantă, într-o culoare naturală;

Pun în portfard şi o paletă cu farduri şi mate şi sidefate: Versus de la NYX – o prefer pentru că are culori sidefate, dar discrete pentru machiaj, dar şi maro mat pentru conturat sprâncenele;

portfard de weekend 2

Nu îmi lipseşte blushul: iau unul roz şi unul piersiciu. Optez pentru Cabana Boy de la The Balm şi Springsheen de la MAC;

Încerc să strecor şi o sticluţă, două de ojă. Nu am o nuanţă anume pe care o iau mereu, dar weekendul acesta am pus la mine Red Reveal de la Avon şi GUrmandise de la L’Oreal;

Şi nu ar putea să îmi lipsească pensulele! Am încercat să o fac cât de cât o selecţie, dar nu prea am reuşit…. Am pus în portfard cât mai multe pensule pentru ochi, pentru faţă îmi sunt de ajuns cea cea deasă pentru pudră şi cea în unghi pentru bronzer şi/sau blush.

Dacă mai găsesc puţin loc liber în geanta am tendinţa de a mai adăuga o cremă de mâini şi un parfumel. Acum am strecurat printre încărcătoare şi agenda o cremă de mâini Elmiplant şi Killer Queen by Katy Perry. Dar nu imi lipsesc nici plasturii DermaPlast de la Hartmann – cu ei evit durerile provocate de bataturi! ♥

portfard de weekend 1

Şi cam acestea sunt produsele cu care îmi umplu portfardul de serviciu şi le car cu spinarea! Nu sunt grele, nu sunt multe ( sper eu! ), dar sunt necesare!

Voi, dragile mele, cum vă petreceţi weekendul acesta, aţi fugit la mare? Ce se ascunde în portfardul vostru pentru o mică escapadă?

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

 Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , ,

Leave a Reply

