Review&Swatch: Pudra Bronzanta Desert Bronzing Powder by Pupa


Bună ziua, dragile mele! Ce faceţi voi, vă bucuraţi de zilele însorite? Eu încerc să mă bucur cât pot de aceste zile frumoase, căci nu se ştie când va începe ploaia din nou.

Într-un mic haul din decembrie vă arătam un produs de make-up descoperit destul de recent de mine, cam de un an si ceva, dar care a devenit necesar în rutina machiajului. Vedeta este nimeni alta decât pudra bronzantă şi anume Pudra Bronzantă Desert Bronzing Powder de la Pupa.

pupa desert bronzing powder

Pupa este o firmă de produse de make-up din Italia, fondată în Milano în anul 1974. Încă de atunci, Pupa a încercat să aducă pe piaţa cât mai multe produse calitative, cât mai multe nuanţe pentru farduri, cât mai multe texturi şi accesorii pentru a folosi produsele lor.

Recunosc, nu mai încercasem nimic de la Pupa până să aud de Desert Bronzing Powder, dar auzisem de firma asta de la draga mea Dana. Mare mi-a fost curiozitatea când o prietenă m-a sunat să îmi spună că mi-a adus ditamai pudra din Italia şi să mă duc să o văd. Iniţial am crezut că e vreo pudră matifiantă sau translucidă, nu m-aş fi gândit la un bronzer aşa drăguţ! ♥

Prima oară mi-a sărit în ochi ambalajul maroniu ca ciocolata cu caramel. Este confecţionat dintr-un plastic foarte rezistent şi uşor, iar înăuntru ascunde o oglindă rotundă destul de mare pentru a ne retuşa lejer machiajul. Şi nu mai zic de cantitate…. Cred că cele 35 grame îmi vor ajunge toată viaţa să îmi bronzez uşor umerii!

bronzer pupa desert bronzing powder

 

M-a surprins într-un mod plăcut şi textura. E o pudră fină, dar pigmentată, cu un miros insesizabil şi uşor de luat cu pensula şi aşezată pe ten. Îi acord o mare bilă albă pentru că e un bronzer mat şi nu sclipeşte sub pomeţi în razele calde ale soarelui de vară.

Nuanţa pe care o am eu este 05 LIGHT SUN MATT . E o nuanţă uşor maronie, dar pentru mine e ideală pentru a-mi contura pomeţii şi a-mi modifica uşor forma feţei. Dacă mi se pare că e cam stridentă culoarea vin cu un strop de pudră peste ea, amestec şi se uniformizează totul.

Parcă se lipeşte de fondul de ten şi pudra normală ca un magnet! Nu “fuge” pe timpul zilei şi o găsesc tot în zona tâmplelor şi sub pomeţi chiar şi după 12 ore de stat plecată prin oraş şi chiar şi după o noapte în club s-a păstrat tot acolo unde am aşezat-o.

Cum spuneam, am descoperit bronzerul cam acum 1 an şi ceva, dar nu aş mai renunţa la el! Cu Desert Bronzing am văzut cât de uşor îmi e să îmi conturez faţa, dar să pară totul natural. Dacă tot a venit vara o să încerc să îl folosesc şi  pentru a vedea cum se prezintă în a da tenului un aspect de bronz natural.

pupa desert bronzing powder swatch

Preţul pudrei bronzante Desert Bronzing Powder este 18 euro pe site-ul oficial din Italia. La noi am văzut că putem găsi produse Pupa în Kendra, însă nu mai ştiu preţurile, dar nu cred că este foarte mare diferenţă între preţul din Italia şi cel din România.

Dacă şi voi vreţi să încercaţi un bronzer bun vă recomand cu drag Desert Bronzing Powder de la Pupa. Cantitatea e destul de mare pentru multe utilizări, e un produs mat şi foarte rezistent, bun pentru conturarea pomeţilor sau pentru a modifica formei fetei, dar şi pentru a da un aspect de bronz natural pielii.

Voi aţi auzit de produsele cosmetice Pupa până acum, v-a atras atenţia ceva de la ei? CU bronzerul cum vă înţelegeţi, folosiţi un astfel de produs în machiajul vostru? Mi-ar plăcea să îmi spuneţi şi voi pentru ce bronzer aţi optat.

Vă doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

Pentru a fi la curent cu noutatile ma puteti urmari  pe Facebook – Bloglovin – Twitter– Instagram.

Tagged: , , , , , , , ,

2 thoughts on “Review&Swatch: Pudra Bronzanta Desert Bronzing Powder by Pupa

  1. adebeibi 24 June 2014 at 8:01 PM Reply

    Am unul pe care il tot folosesc acum. E de la Flormar, imi e putin lene sa ma uit cum se numeste. Dar e putin sclipitor asa, are si o nuanta deschisa prin el. Si al tau e tare frumos 🙂 te pup!

    Like

    • Cossa 24 June 2014 at 8:08 PM Reply

      Multumesc!
      Nu-i asa ca parca machiajul e complet schimba cand iti sculptezi fata si pui putin bronzer?
      Cred ca il stiu pe cel de la Flormar, l-am admirat intr-o zi la magazinul din Cora si mi-a placut mult! Sa-l folosesti cu placere in continuare!

      Like

Leave a Reply

