Si eu sunt beauty blogger! – Workshop by BeautyBarometer

Scriu pe acest blog de 3 ani. Nu stiu cate dintre voi ma stiti si imi cititi articolele de la inceput, dar ma bucur ca am reusit sa atrag tot mai multe persoane alaturi de mine, care imi deschid articolele si imi lasa si un mic comentariu. Se intampla rar sa comenteze cineva si ma intristeaza lucrul asta, dar voi scrie in continuare pentru persoanele interesate.

beauty-blogger

 

sursa foto

Printre cititoarele mele am vazut ca sunt si cateva bloggerite mai la inceput de drum. Nu am nici eu un blog mare, dar mi-a luat aproape 3 ani sa cunosc anumite lucruri si sa imi dezvolt blogul de la pasiune si scris doar cand am chef la o parte din mine, la o parte din viata mea si din persoane care sunt eu.

Eu am invatat singura cum sa imi cresc traficul, cum sa atrag lumea, cum sa “cresc”. Mi-ar fi placut sa imi spuna si mie cineva unde gresesc, sa ma indrume cineva, dar nu multa lume e dispusa si dea din casa si le inteleg pe fete pentru asta, in Romania e greu sa ajungi un blogger cunoscut, de succes.

Acum 2 saptamani am avut onoarea de a participa la un workshop organizat de frumoasa blonda Ani – BeautyBarometer alaturi de Dana, Ira, Ana si Ioana. Va spun de la inceput ca am platit o taxa de inscriere pentru a participa, dar nu imi pare rau! Ani a incercat sa ne indemne sa  scriem, dar sa fim profi si originale, ne-a “vandut” cateva dintre secretele ei ce au ajutat-o sa-si duca blogul la un  nivel mai cunoscut.

all

Nu vreau sa dezvalui ce am discutat acolo, dar va dau o veste buna: daca si voi vreti sa aflati informatii despre cum poteti evolua ca bloggeri de beauty, Ani pregateste un workshop la sfarsitul acestei luni. Va asigur ca e foarte rabdatoare si va va raspunde tuturor intrebarilor voastre. Daca dati click aici veti ajunge pe BeautyBarometer si veti vedea acolo detalii.

Dupa prticiparea la workshop stiti care a fost primul lucru pe care l-am facut cand am ajuns acasa?! Mi-am comandat carti de vizita! In 3 ani nu mi-a trecut prin cap sa imi fac carti de vizita… cu toate ca in multe situatii ne sunt necesare.

Voi sunteti beauty bloggers, cine mai stie asta? Sa vedem: cate bloggerite trec pe la mine pe blog? 

Va doresc o zi superba,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , ,

10 thoughts on “Si eu sunt beauty blogger! – Workshop by BeautyBarometer

  1. deboracheregi 21 August 2014 at 11:30 PM Reply

    Si eu te urmăresc şi sunt blogger începător. Mult succes pe mai departe. Mai aștept și alte articole cu ponturi pt noi cei începători 🙂 http://www.farmacistonline.ro

    Like

    • Cossa 22 August 2014 at 6:52 AM Reply

      Multuemsc si mult succes si tie! :*
      O sa incerc sa fac astfel articole, sa impartasesc cu voi ce am invatat din propria experienta.

      Like

  2. Ana-Maria Tatucu 11 June 2014 at 11:04 AM Reply

    Draga mea, ma bucur ca ti-a fost de folos! Bafta!

    Like

    • Cossa 11 June 2014 at 4:20 PM Reply

      Ma bucur mult pentru ca mi-ai raspuns la niste intrebari care ma macinau ,multumesc! :*

      Like

  3. Adina//SeptembrieJoi 10 June 2014 at 11:46 PM Reply

    Si eu sunt pe aici, mai inactiva decat ar trebui. Nu e vorba ca nu-mi place sa las feedback (bineinteles ca-mi place, asa cum imi place sa si primesc), dar problema e timpul. De multe ori ajung sa citesc articolele de pe mobil, in drum spre/dinspre birou si n-apuc sa mai si comentez.
    In ultima perioada am pastrat un ritm mai strans al articolelor si asta s-a vazut si la comentarii. Ma bucur tare mult, pentru ca imi place ce fac si-mi place sa stiu ca e util.

    Like

    • Cossa 11 June 2014 at 4:22 PM Reply

      Chestia asta cu timpul si pe mine ma trage in jos 😦 . Cum zici si tu, citesc multe articole pe drum, eu citesc in metrou 5,6 bloguri pentru ca altfel n-as mai fi la zi cu ele.
      Mi-ar placea sa comentez si eu mai des pe blogurile voastre pentru ca va citesc cu drag si meritati macar un cuvintel de apreciere si mi-ar placea s apot si eu sa postez mai des. Am articole in Ciorne, dar ba nu am timp sa le termin, ba nu am timp sa fac poze.

      Like

  4. Alina Anghel 9 June 2014 at 6:21 PM Reply

    Eu mai trec, chiar daca nu comentez 🙂 Stii si tu cum e cu timpul! De altfel, stiu si eu cum e cu comentariile, cum nu mai postez o perioada (si asta s-a vazut in ultima vreme, ba cu mutarea, ba cu problema cu host-ul), cum scad comentariile la maxim … Asta este, m-am obisnuit cu situatia! Nu scriu pentru altii, scriu pentru mine, in primul rand 😀

    Like

    • Cossa 9 June 2014 at 6:25 PM Reply

      Eu ma simt uneori descurajata… vad ca am 100 de vizualizari la un articol si niciun comentariu si ma mai intreb daca sa scriu sau nu. Dar imi palce sa scriu, si cum zici si tu, scriu pentru mine prima oara.

      Like

  5. adebeibi 9 June 2014 at 5:57 PM Reply

    Eu te citesc. Asa ca trebuie sa scrii in continuare. Chiar daca ai 5 cititori pe zi sau 500, nu conteaza. Scrii pentru cineva. Sau pentru tine, pentru sufletul tau. Dar sunt tare curioasa pentru ce sunt cartile de vizita. Poate o sa aflu la un moment dat 🙂 Pupici!

    Like

    • Cossa 9 June 2014 at 6:01 PM Reply

      Multumesc mult! :*
      Cand mai mergi al evenimente sau vrei s aii recomanzi cuiva blogul tau, e indicat sa ii lasi o carte de vizita. Eu am dat de cineva acum cateva luni, care mi-a cerut o carte de vizita pentru o posibila colaborare.

      Like

Leave a Reply

