Noutati de Iunie de la Oriflame


Pentru ca e vara si pentru ca se anunţă temperaturi ridicate, concedii si vacante, Oriflame vine cu noi produse in catalogul de iunie. Produse noi si pentru domni pentru ca avem nevoie sa miroasă frumos si sa fie senzuali, produse cosmetice noi si pentru doamne, caci niciodată nu avem prea multe farduri, oje sau deodorante.

Pentru doamnele ce vor sa încerce o noua mireasma anunţ ca se lansează gama Harmony, ce cuprinde apa de toaleta la 25 lei, gel de dus Harmony la 14 lei, deodorant si crema de mâini Harmony fiecare la 14 lei. Pentru domnii ce vor sa miroasă fresh vara aceasta, Oriflame lansează gama Kick Off, ce cuprinde apa de toaleta la 25 lei, 2 in 1 sampon si gel de dus la 13 lei si deodorant roll-on la 9 lei. Apare si apa de toaleta Imagination.

oriflame harmony kick off-horz

Pentru iubitoarele de produse skin care ( asa ca mine 😀 ), Oriflame aduce in noul catalog o gama cu Vanilie si Rodie, ce cuprinde săpun protector la 4 lei, crema de dus la 12 lei si crema de mâini la 10 lei. Sinceră sa fiu ,deja ma simt tentata sa le comand, sunt foarte curioasa cum se îmbină rodia cu vanilia! ♥

Pentru îngrijirea tenului putem găsi in noul catalog 2 noi game Love nature: una cu struguri, ce cuprinde crema de fata (14 lei), demachiant exfoliant (14 lei) si crema pentru conturul ochilor la 6 lei. A doua gama este pe baza de muşeţel si cuprinde: demachiant – 14 lei, loţiune tonica – 14 lei si crema de fata – 14 lei.

Nature Secret cu rodie (2)-horz

Daca sunt iubitoare de make-up printre noi si stiu sigur ca sunt, am găsit si câteva noutăţi pentru ele noi. Au aparul ojele The One la 12 lei, Rimel The One Lash Resistance la 18 lei si Luciu de buze The ONE Colour Unlimited – 16 lei.

Oja The ONE Long Wear, 11-horz

Pentru sfârşit am lăsat câteva produse pe care le-am adăugat wishlist-ului: o loţiune protectoare cu SPF 30. I-am căutat ingredientele pe site-urile de specialitate si am văzut ca e ok d.p.d.v. al formulării si i-aş acorda o şansă, mai ales ca e doar 20 lei.

Lotiune de fata FPS 30 Optimals Even Out 50 ml, 19-horz

Pe ultima pagina a catalogului veţi vedea 2 creme de mâini ce miros foarte bine: cu ulei de măsline si una cu extract de cireşe, fiecare costând 5 lei. E chiar si pagina parfumata si puteţi vedea ce bine miros! ♥

Vouă va plac produsele Oriflame, ce aveţi acasă de la ei? Va tentează ceva din noutăţile prezentate de mine? Daca da, care?

Eu fug la învăţat, caci sesiunea nu iartă pe nimeni, nici măcar pe bloggeriţele de beauty! 🙂 Voi ati terminat cu examenele sau suntem toate colege de suferinta?

Va doresc o zi superbă,

XOXO, Cossa

 

Tagged: , , , , , , , , , , , , ,

5 thoughts on “Noutati de Iunie de la Oriflame

  1. Dee's Boudoir 2 June 2014 at 8:46 PM Reply

    Ce de bunatati! Multam de info! :*

    Like

  2. Bianca Roxana Anitei 2 June 2014 at 6:16 PM Reply

    O, ce de noutati frumoase! Nu am mai rasfoit de multicel un catalog Oriflame, mi-ai facut pofta;)
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    Like

    • Cossa 2 June 2014 at 6:17 PM Reply

      Ma bucur ca ti-am starnit curiozitatea! Sunt sigura ca vei gasi in noul catalog macar un produs care sa iti faca cu ochiul.

      Like

  3. Ioana 2 June 2014 at 10:03 AM Reply

    Really? Ce tare, poate încerc şi eu crema…Eu m-am uitat mai mult la produse de makeup şi parfumuri 🙂

    Like

    • Cossa 2 June 2014 at 10:05 AM Reply

      Mie mi-au furat ochii cele doua creme de la sfarsit si au si pagina parfumata! ❤
      Plus ca neaparat vreau sa incerc lotiunea cu SPF. I-am verificat ingredientele si majoritatea sunt pt protectia solara,in special primele. Si nici nu are alcool denat, asa ca trebuie sa o am 😀

      Like

Leave a Reply

