Sambata si Duminica – Un Weekend Minunat


Cel mai mult îmi plac weekendurile! Nu neapărat pentru că sunt zile libere, ci pentru sunt 2 zile în care plecăm la părinţii şi bunicii mei, undeva pe la 30 km de Bucureşti. Nu foarte departe de Capitală, dar într-un loc plin de linişte, calm şi aer curat!

Deşi eram obsedată pe la 16 ani de stat în Bucureşti şi colindat cluburi şi puburi, acum parcă îmi doresc să stau liniştită o zi, două, să îmi pun ordine în gânduri şi să meditez la mine şi la ce se întâmplă în jurul meu. Dacă mai adaug că meditarea asta se întâmplă în curte, la soare şi la aer curat obţinem o combinaţie ce îndupleca orice suflet! ♥

Pentru că e “la ţară”, deşi avem 2 parcuri cu Wi-Fi, gaze şi supermarketuri, încă e acea senzaţie frumoasă: RESPIR AER CURAT! Parcă simt când respir, parcă aerul inspirat are un iz de…. pur, curat. Nu ca în Bucureşti când aerul are miros de gaze de eşapament şi asfalt încins.

Pentru că au o curte mare şi o grădină imensă, părinţii mei au devenit pasionaţi de grădinărit, de plantat tot soiul de flori. Nu mereu se prind trandafirii şi mama suferă, ba se mai ofilesc gladiolele tatălui, ba gazonul bunicii e scormonit de puii de găină, care fug mişeleşte pe lângă poartă. Am început şi eu să iubesc florile, să iubesc natura, să ador să consum legume şi fructe udate de noi şi crescute fără chimicale.

Din seria natura e plină de flori vă prezint câteva poze colorate:

natura weekend 3

 

natura weekend 2 flowers-vert

Avem şi o gaşcă de puşti ce stau pa banca de la poarta bunicilor ( care-s vecinii mamei ) şi se mai joacă ba Ratele şi Vânătorii, ba Şotronul ba Frunza. Recunosc, mă mai joc şi eu cu ei Badminton din când în când, ba chiar am reuşit să las un fluturaş înţepenit în creangă cea mai înaltă a copacului de la poartă. 😀 îi ador pentru că în fiecare sâmbătă seara mă cheamă la jogging şi sunt unul dintre factorii ce m-a împins să iubesc sportul şi să renunţ la fumat! Din păcate, nu am o poză cu ei, dar o să vi-i arăt într-o postare viitoare, promit!

Îmi place mie să stau în curte la soare şi să încerc să mă bronzez, dar nu exagerez! Niciodată nu voi uita crema cu Protecţie Solară neaplicata şi vă îndemn să o folosiţi şi voi indiferent de sezon sau locul unde mergeţi. Nu cred că cineva îşi doreşte să se trezească cu riduri timpurii, pete sau arsuri.

Imi place si la pescuit:

fishing-horz

Dar de ce merg eu mai mereu acolo!? Pentru că e locul unde simt că toţi cei din jurul meu mă iubesc, sunt liberă să fiu eu şi niciun membru al familiei nu mă va judeca pentru felul în care sunt eu! Ei, la poarta avem Radio Sunt, dar mereu m-au amuzat cu cât de bârfitoare sunt. Până la urmă, nu eşti suficient de important dacă lumea nu te bârfeşte, nu?

Voi, dragile mele, cum vă petreceţi weekendurile? Aveţi vreun loc în care va place să mergeţi să vă relaxaţi sau sunteţi genul care preferă viaţa agitată din oraş? Aveţi vreodată senzaţia că evadaţi din rutina voastră?

O zi superbă vă doresc,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , , , , ,

2 thoughts on “Sambata si Duminica – Un Weekend Minunat

  1. Miss Nicoletta 27 May 2014 at 10:10 AM Reply

    Ce flori frumoase! ❤

    Like

Leave a Reply

