Oferta SPF de la farmaciile Sensiblu


Buna, dragile mele doamne! Ati vazut ca a venit caldura si la noi!? Mai, mai ca nu mi-a venit sa cred ca e adevarat cand am vazut ce saore mare apare pe cer si ce raze calduroase are, sper ca si la voi e la fel si ati scapat de ploile nesuferite!

Eu sunt mare fana a produselor cu Factor de Protectie Solara. De ce le  ador asa mult?

Folosesc crema cu protectie solara atat vara, cat si iarna. Trebuie sa tinem minte ca razele soarelui contin ultraviolete de tipul UVA si UVB, responsabile pentru aparitia ridurilor, petelor de pe fata si corp, intensificarea pistruilor si aparitia arsurilor solare. Daca mai folosim si un exfoliant de tipul AHA sau BHA la primele raze de ultraviolete o sa vedem cum simtim ca tenul se incalzeste si se inroseste destul de repede. Nu bat campii, am facut eu prostia asta….

Pentru ca stie ca iubim crema cu SPF si vine si sezonul expunerii intense la soare, SensiBlu vine cu o oferta foarte interesanta: 50% reducere la al doilea produs cu SPF daca suntem findele si luam de la acelasi brand. La promotie intra Vichy, Avene si La Roche Posay. Eu zic ca e o oferta buna, mai ales ca deja e cald, am trecut la tricouri si trebuie sa aplicam crema cu SPF si pe ten, dar si pe corp.

oferta spf sensiblu 2014

Mai multe detalii gasiti in lantul de farmacii SENSIblu si puteti consulta catalogul cu oferte actuale aici.

Voi folositi crema cu protectie solara? Care v-a placut cel mai mult pana acum?

O zi superba va doresc,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

3 thoughts on “Oferta SPF de la farmaciile Sensiblu

  1. ElenaC 22 May 2014 at 11:30 AM Reply

    Eu chiar sunt in cautarea unei creme pentru fata cu factor de protectie 50 si as cam profita de oferta asta. Tu ce ai recomanda pentru un ten mixt, predispus la acnee, iar produsul sa fie bun si ca baza de machiaj (sa nu stau chiar o ora pana sa aplic fondul de ten)? 😀
    Pupici!

    Like

    • Cossa 22 May 2014 at 11:34 AM Reply

      Elena, eu m-am inteles bine cu photodrrm akn mat de la bioderma, dar depinde ce fond de ten pui peste ca sa nu incarce. Eu ma feresc de vichy pt ca au alcool si nu ajuta tenul. avene sunt produse bune, la fel si LRP. Cauta in farmacii mostre sa uita-te sa nu contina alcool. Si la Gerovital e o lotiune buna cu Spf 50 pt ten,o are mama si a zis ca e ok pe ten mixt.

      Like

      • ElenaC 22 May 2014 at 11:39 AM

        Multumesc pentru raspuns! O sa studiez piata. 🙂

        Like

Leave a Reply

