Dulce si fara calorii!? E posibil si pentru silueta noastra!


Ia să facem un mic sondaj: cărei persoane nu îi plac dulciurile? Şi care dintre voi nu îşi doreşte sa poată consuma ceva dulce, dar care să aibă un conţinut foarte mic de calorii? Tind să cred că nu există persoană care să răspundă afirmativ celor două întrebări. Nu cred că e cineva care să nu îşi dorească să guste ceva dulce fără a sta cu frică în sân că înghite o bombă calorică şi glicemia o ia razna.

Printre persoanele care se luptă ca caloriile şi pofta de dulce mă aflu şi eu. De ceva vreme tot investighez pe toate site-urile şi toate blog-urile pe care le ştiu eu cu ce aş putea înlocui zahărul. Pentru băuturi s-a cam rezolvat căci am descoperit ştevia lichidă, dar nu este la îndemâna oricui, ea se găseşte pe iherb.com şi nu toată lumea poate da comenzi la ei şi nici nu sunt aşa minunate în creme şi torturi .

De ce as inlocui  eu zaharul alb?!

Pentru ca zaharul este principala cauza a declansarii diabetului, o boala pentru care nu exista leac. Pentru ca zaharul rafinat ( cel pe care il cumparam la punga ) este contaminat cu diverse substante chimice in timpul procesului de rafinare, cum ar fi acidul formic sau dioxidul de sulf, subtante care sunt cancerigene. Pentru ca zaharul reprezinta unul dintre factorii ce aduc imbatranirea rapida. Zaharul ar incetini productia de colagen si regenerarea celulelor la nivelul pielii, astfel ca ridurile apar mult mai devreme. Pentru ca zaharul favorizeaza aparitia celulitei, cresterii in greutate si ajungerea la obezitate.

Si nu in ultimul rand, as inlocui zaharul pentru ca reprezinta o dependenta! Aveam perioade in care simteam nevoia sa mananc dulciuri, indiferent ca era noapte sau zi. M-am luptat cu tentatia si am invins, din fericire inainte sa ajung la diabet sau coma hiperglicemica. Am invins eu fumatul, cu siguranta am castigat si lupta cu dependenta de zahar! 🙂

Prin incursiunea mea în online am dat peste 2 produse cu adevărat minunate pe organicbaby.ro. Cei care deţin acest magazin online au adus două produse pentru îndulcirea băuturilor şi merg şi pentru preparat cremele pentru torturi şi prăjituri.

Cele două îndulcitoare sunt marca Sweet Freedom, unul Original şi unul Dark. Ce mi se pare minunat la aceste 2 produse este faptul că o linguriţă de îndulcitor are doar 14 calorii, adică mai puţin decât un sfert de banana medie. Cred că dacă punem 2 picături în cafea, shake sau smoothie nu ne vom simţi vinovate. 🙂

indulcitor sweet freedom original dark sirop de ciocolata

Îndulcitoarele Sweet Freedom pot fi utile şi în dieta echilibrată a persoanelor cu diabet zaharat, căci sunt produse din fructoza, fără aditivi şi conservanţi, au şi puţine calorii şi nu reprezintă un pericol pentru organism, nu aduc nici fluctuaţii ale glicemiei.

Îndulcitoarele Sweet Freedom se pot comanda de pe site-ul organicbaby.ro. Atât Original, cât şi Dark costă 29 lei fiecare şi cataresc 350 grame, adică suficient pentru a îndulci multe ceaiuri, cafele şi câteva prăjiturele.

Şi, dacă aveţi o comandă de minim 80 lei, organicbaby vă oferă transport gratuit prin curier dacă locuiţi în Bucureşti.

PS: Am ochit şi un Sirop de Ciocolată fără zahăr Choc Shot tot de la Sweet Freedom, tot cu 14 calorii / linguriţă, potrivit şi în dietele persoanelor cu diabet, dar şi a celor care îşi doresc un regim sănătos şi echilibrat. Preţul este de 33 lei, mai multe detalii aici.

Voi aţi renunţa la zahărul alb, cu ce l-aţi înlocui?

O zi superbă să aveţi,

XOXO, Cossa

Tagged: , , , , , , ,

Leave a Reply

