A 15a Aniversare Danone Vine cu Hainute noi


Au trecut 15 ani…. Nu-mi vine să cred că s-au făcut 15 ani de când Danone a lansat primul lor iaurt pe piaţă. Deşi nu eram foarte mare atunci, totuşi îmi aduc aminte de primul iaurt Danone cumpărat de mama: un gust fin, un produs săţios şi un ambalaj foarte practic, dar nouă la acea vreme.

danone logo

Pentru că au aniversat 15 ani de la lansarea primului iaurt, Danone vine cu relansarea propriului site. Da, au trecut 15 ani, dar în aceşti ani 15 ani şi tehnologia a avansat şi noi ne-am schimbat. Parcă ne dorim ceva mai atractiv, dar simplu, parcă ne dorim să accesăm site-uri mult mai “aerisite” şi cu un aspect prietenos. Ca să nu mai menţionez să fie şi uşor de folosit!

Pe noul site Danone am observat:

  • un aspect “aerisit”, lejer, cu un meniu foarte uşor de accesat;
  • detalii despre fiecare produs Danone, atât raport caloric, cât şi conţinut de proteine şi vitamine;
  • culorile folosite şi fontul şi deranjează ochii, eu putând să mă uit pe site şi fără ochelari şi nu m-am pricopsit nici nu ochi roşii, nici cu dureri;
  • categoriile sunt bine alese şi foarte bine organizate.

Îmi place foarte mult faptul Danone devine o marcă tot mai implicată în proiecte sociale! Ştiu câţiva părinţi care au fost foarte fericiţi când au auzit de existenţa campaniei “Zâmbet pentru România”. O altă campanie emoţionantă mi s-a părut şi “Fermele româneşti”. Nu în fiecare zi vine o companie să îţi oferă o văcuţă gratuit, singura condiţie fiind să faci cadou la rândul tău prima viţea unei familii ce nu îşi permite să cumpere o vacă.

Dacă aş schimba ceva pe acest site!? Nu ştiu neapărat dacă aş schimba ceva, dar mi-ar plăcea să văd butoanele cu linkuri către Facebook, Youtube, Twitter & Co. mai colorate sau cu ceva desene pentru a fi mult mai vizibile şi mai atractive şi mai uşor de accesat.

Dragul nostru Danone, şi eu şi blogul meu îţi urăm “La mulţi ani!”, să ne trăieşti şi să produci tot mai multe iaurturi la fel de bune că până acum! Să te ţii de campaniile umanitare, căci sunt sigură că ai ajutat multă lume şi toţi îţi sunt recunoscători!

Vouă vă plac iaurturile Danone, care este preferatul vostru?

O zi superbă,

XOXO, Cossa

Daca v-a placut acest articol ma puteti urmari si pe Facebook – Bloglovin – Twitter Instagram.

Tagged: , , , , ,

One thought on “A 15a Aniversare Danone Vine cu Hainute noi

  1. seguidores no twitter 3 June 2014 at 2:31 AM Reply

    execelente!

    Like

Leave a Reply

